utorok 18. marca 2014

NEKONEČNÁ SÚŤAŽ NA MAWOBE!

Rozmýšľala som, akú súťaž by som pre vás tentokrát mohla vymyslieť - aby som sa vám poďakovala za to, že MAWOB navštevujete a čítate a za to, že vďaka vám vyhral anketu Ocenenia blogerov, aby vám ceny urobili radosť, aby som do súťaženia zaviedla aspoň malé zmeny nech to nie je stále to isté a aby vás to zároveň aj bavilo. A tak si vravím - Prečo sa obmedzovať na jednu krátku súťaž, keď môžeme súťažiť non-stop? :) A o množstvo kníh, ktoré mám doma alebo ktoré doma ešte len mať budem?

Predstavujem vám preto úplne nový koncept súťaženia na MAWOBe:

Nekonečnú súťaž!



No dobre, tak si to teraz poďme vysvetliť. 

  • Nekonečná súťaž bude prebiehať na blogu stále a stále z nej budú pribúdať a ubúdať ceny. Pribúdať preto, lebo ich budem priebežne dopĺňať a ubúdať preto, lebo ich budete priebežne vyhrávať :)
  • Vstupy do tejto súťaže budete získavať takisto trochu netradične: za aktivitu, komentovanie, odpovedanie na otázky, pomoc akéhokoľvek druhu a za ďalšie úlohy, ktoré ma budú postupom času napadať. 
  • Za každú úlohu, ktorú sa rozhodnem odmeniť vstupmi do súťaže, získate určitý počet bodov. Tento počet bodov vždy presne stanovím a všetci tí, ktorí úlohu splnia, si tieto body budú môcť zarátať v Rafflecopteri
  • Rafflecopter formulár bude vždy ten istý a tak sa v ňom budú vaše body postupne zbierať a hromadiť a budete si tak zvyšovať šancu na výhru.
  • Pri každom zarátavaní vstupov kliknete na políčko "Zapíš si .... bodov!" podľa toho, koľko bodová bude úloha. Potom do miesta na to určeného vyplníte názov úlohy, za ktorú si body pripočítavate alebo link (nebojte sa, vždy vám presne poviem, čo tam budete vpisovať - potrebujem to na to, aby som mohla spätne skontrolovať, či ste tú úlohu naozaj splnili
  • Žrebovanie bude vždy prebiehať náhodne, keď si zmyslím, že je čas vás nejako odmeniť :) Výherca si bude môcť vybrať 1 knihu z aktuálnej ponuky (ak neurčím inak).

Prejdime si to ešte prakticky:

Povedzme že na Facebooku zverejním nejakú otázku a určím, že prvých 5 komentátorov so správnymi odpoveďami získa 3 body do súťaže. Ak to budete práve vy, pošlem vás zapísať si body sem na toto miesto do formulára. Kliknete na políčko "Zapíš si 3 body". Zobrazí sa vám otázka: "Za čo si 3 body získal/a?"
Do prázdneho okienka vpíšete podľa mojich pokynov buď link na miesto, kde ste na otázku odpovedali, alebo opisne za čo ste boli odmenení (napr. Odpoveď na otázku, fb,17/3/14) --> vždy vám to presne sformulujem.
Body nebudete získavať za každé komentovanie, každé lajkovanie a pod. ale vždy vtedy, keď to vopred vyhlásim. Niekedy body dostane každý, kto sa ich rozdávania v daný deň zúčastní, niekedy to bude len pre určený počet ľudí, niekedy len pre toho najlepšieho ;) Niekedy budete body získavať u mňa na blogu, niekedy na Facebooku, niekedy niekde úplne inde. 
Ja potom budem náhodne raz za čas žrebovať zo všetkých nahromadených vstupov za celé obdobie (od dneška). Výhercu kontaktujem a bude si môcť vybrať z aktuálnej ponuky kníh, ktorých zoznam nájdete vždy na vrchu formuláru Rafflecopter

Tituly sa budú neustále dopĺňať aj o nové knihy, momentálne sú na zozname hlavne také, ktoré mám doma dvojmo alebo prvé diely sérií, ku ktorým som sa nikdy nedostala a nezadovážila si ďalšie diely alebo výhry z rôznych súťaží. Proste poviem vám úprimne, mám toho doma strašne veľa a potrebujem to trochu preriediť :D Ale nič nebojte, ako vravím, bude sa určite súťažiť aj o atraktívne novinky :)

Dúfam, že vás takáto forma súťaženia bude baviť :) Mnohí z vás mi každý deň komentujú články a odkazy a myslím si, že je čas to nejako oceniť. A taktiež dúfam, že vám ostatným to dodá motiváciu vyjadrovať svoje názory, zúčastňovať sa diskusií aby to tu žilo a hlavne aby som od vás mala kvalitnejšiu spätnú väzbu a mohla na sebe vždy pracovať :) 

Všetky otázky a prípadné nejasnosti píšte prosím do komentárov pod týmto článkom, aby si moje odpovede mohli prečítať všetci. Viem, že celý tento systém môže vyzerať trošku komplikovane, ale v praxi to bude úplne jednoduché, veď sami uvidíte...

DO TOHTO FORMULÁRA SI ZAPÍŠ SVOJE BODY!
  
a Rafflecopter giveaway

9 komentárov:

  1. Ako prvé po prečítaní názvu, mi napadli Charlieho malé tajomstvá. :D Ale je to skvelý nápad a je to od teba veľmi milé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, či si si na seba neuplietla bič, všetko sledovať a kontrolovať :D Ale som zvedavá, veru by mi nevadilo dáku z tých knižiek vyhrať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo, väčšinu práce za mňa urobí Rafflecopter a kontrolovať budem vždy len výhercu, takže dúfam, že sa to bude dať zvládať :) Aj keď určite je to trošku komplikovanejšie, než som bola doteraz zvyknutá...

      Odstrániť
  3. vyzerá to veľmi zaujmavo a teším sa, až sa to začne....skvelý nápad..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je vazne super :) konecne si nebudem moc povedat "a ved naco tu moj koment netreba" XD aj ked mi okomentovanie niecoho beha po rozume cely den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Minule som mala za poradenie knihy 5 bodov, teraz za fotku 10. Avšak nie som si istá, či som dala ten istý mail :D:D Ako to zistím?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je v pohode, aj keby si nedala ten istý mail, hlavne že je tvoj :) tie body sa nespočítavajú dohromady, každý vstup existuje samostatne a dôležité je, aby mail pri každom vstupe patril tebe a vedela som ťa kontaktovať. takže nikto nemusí stresovať, ak si už nepamätá, pod akým menom/mailom sa prihlasoval pred mesiacom :)

      Odstrániť