sobota 15. februára 2014

MAWOB je absolútnym víťazom lebo má tých najlepších čitateľov pod slnkom!

Panebože práve som prišla domov a toto na mňa čakalo!!! To si robíte srandu, však? Alebo teda radšej - Však si nerobíte srandu? Povedzte, že nie!



Ďakujem každému jednému z vás, kto sa rozhodol hlasovať za mňa a MAWOB. Vďaka vám som sa stala víťazkou hlasovania o Blogera roka 2013 a môžem sa druhý rok za sebou pýšiť titulom Tiger roka! Okrem toho som zvíťazila v 2 kategóriách na ktoré som zvlášť hrdá: Ňuchal roka (za vyňuchávanie nových informácií a drbov) a Opičiak roka (za to, že vás zabávam :))

 


Obyčajné ďakujem ale určite nestačí, takže vám budem ďakovať v rôznych formách celý nasledujúci rok až kým sa stopercentne neuistím, že som naozaj hodná všetkých týchto skvelých ocenení :)
A taktiež súťaž. Určite to chce nejakú poriadnu súťaž. 

Blahoželám všetkým ďalším výhercom ostatných kategórií, som hrdá na to, že sa moje meno nachádza v tak skvelej spoločnosti :) 
Taktiež klobúk dolu pred organizátorkami - sánka mi spadla keď som si prečítala, koľko úžasných sponzorov sa im podarilo zohnať a celkovo ako výborne zvládli skoordinovať celý priebeh hasovania. Ak máte trochu času, určite sa mrknite na hlavný článok s vyhláseniami výsledkov, na ktorom nájdete menovite všetkých tých, ktorí vôbec umožnili, aby sa nejaké oceňovanie konalo a ktorí ho ešte k tomu vyzdvihli na úplné iný level. Okrem toho tam nájdete názvy slovenských blogov, o ktorých ste možno doteraz ani nevedeli a ktoré by rozhodne stáli minimálne za vašu návštevu, keďže to dotiahli až tak ďaleko :)

Ja sa teda idem ďalej spamätávať z príjemného šoku a vymýšľať súťaž na oslávenie môjho úspechu. Mimochodom, jedna práve prebieha a je otvorená pre Slovákov aj Čechov, takže ak ste tak ešte neučinili, tak sa utekajte zapojiť :)

2 komentáre: