pondelok 18. marca 2013

Čo čítať po knihe Päťdesiat odtieňov sivej?

Aj vy ste si už položili túto otázku? Článkov na túto tému je na amerických blogoch habadej ale Slováci si ešte donedávna nemali kde liečiť svoj christianovský absťák. To sa zmení už v priebehu tohto roku. Vydavateľstvá totiž nenechávajú nič na náhode a po obrovskom úspechu eroticko-romantickej knihy o mladej a neskúsenej študentke Ane a bohatom milionárovi so zjazvenou dušou Christianovi sa môžeme tešiť na pekne štedrú nádielku podobných kníh. 
Prosím, berte na vedomie, že tieto knihy NIE SÚ (možno teda až na Obnaženú) presnou kópiou POS, skôr sa jedná o podobné romanťárny zo súčasnosti, ktoré budú mať pravdepodobne rovnaké cieľové publikum, ako mali Ana s Christianom a preto by vás mohli zaujať. Opisy kníh nižšie neobsahujú oficiálnu anotáciu ale len akési moje stručné výťahy, niektoré knihy som dokonca ešte ani nečítala, takže sa ospravedlňujem za prípadné menšie nepresnosti ohľadom deja. 

Sylvia Dayová - Obnažená (Crossfire #1)

O čom je: Panenskú husičku Anu (prepáč, Ana) tentokrát vystrieda o hodne skúsenejšia a rozhľadenejšia Eva, blonďatá kráska z vyššej spoločnosti, ktorá si už prežila nejednu životnú traumu. V svojom novom zamestnaní spoznáva bohatého magnáta Gideona Crossa, ktorý však tiež nie je bez svojich démonov...
Podobnosť s 50 Shades: Obnažená je VEĽMI podobná Päťdesiatim odtieňom, takže je zároveň aj najlepším liekom na váš absťák. Znovu tu máme vplyvného boháča, ktorý vlastní polovicu mesta a hrdinku, ktorá mu nedokáže odolať. Celý príbeh je bez nejakej zásadnej bočnej dejovej línie, všetko sa sústreďuje na psychológiu vzťahu medzi Evou a Gideonom...a samozrejme na sex. 
Čím je výnimočná: S viacerými ľuďmi sme sa zhodli na tom, že séria Crossfire je podstatne lepšie a profesionálnejšie napísaná. Zásadný rozdiel medzi ňou a 50 Shades je ten, že v Crossfire nenájdete BDSM. Popravde ale neviem, či si to vôbec všimnete, lebo kniha tým na intenzite, a dá sa povedať že ani na zvrátenosti, rozhodne nestráca. Ďalší zásadný rozdiel je v hlavnej hrdinke, Eve, ktorá mi príde sofistikovanejšia, menej detinská a psychologicky lepšie prepracovaná. Príjemnou zmenou je aj hrdinka, ktorá je finančne dobre zabezpečená, pochádza z úzkeho kruhu spoločenskej smotánky a preto kniha neobsahuje na každej tretej strane opisy toho, ako sa Eva hrozne diví každej jednej Gideonovej extravagancii. 
Celkový počet dielov: 3 (autorka uvažuje nad 4.)
Vychádza: Už vyšla


Jennifer Probst - Obchod s manželstvom

O čom je: On je milionár, ktorý potrebuje manželku, ona je majiteľka kníhkupectva s finančnými problémami. Nicholas Ryan ponúkne kamarátke svojej sestry, Alexe, obchod, ktorý sa neodmieta - manželstvo na papieri za finančnú odmenu, avšak so striktnými pravidlami: Žiadne citové záväzky, žiadna láska, iba čistý biznis. Ha. Všetci už asi tušíme, ako to dopadne.
Podobnosť s 50 Shades: Ďalšia z hlavných kníh na zozname post-50-shadesovskej terapie. Nakoľko som ju  zatiaľ nečítala, nedokážem posúdiť, do akej mieri sú si podobné, no každopádne pôjde minimálne o megabohatého hlavného hrdinu s mega egom. 
Čím je výnimočná: Zasa raz nedokážem posúdiť, no pravdepodobne nepôjde o nič extrémne originálne, vzhľadom na hlavnú zápletku. Ale človek nikdy nevie...
Celkový počet dielov: Zatiaľ sa vraví o 4 dieloch, pričom každý diel má iné hlavné postavy
Vychádza: september 2013



Tracey Garvis-Graves - Na ostrove

O čom je: 30-ročná učiteľka angličtiny Anna Emersonová príjme pozíciu doučovať 17-ročného T.J-a, ktorý vynechal veľa školy keď zápasil s rakovinou. Anna letí s T.J.-om na Maledivy, kde má letné sídlo jeho rodina, no ich lietadlo havaruje v Indickom oceáne. Dostávajú sa spolu na opustený ostrov, kde strávia niekoľko nasledujúcich rokov. Anna sa spočiatku snaží byť profesionálna a udržiava ich vzťah na priateľskej rovine, no ako T.J. dospieva, začínajú sa postupne meniť aj city, ktoré k sebe prechovávajú...
Podobnosť s 50 Shades: Asi len tá, že aj Na ostrove bola pôvodne self-published kniha (teda kniha publikovaná samotným autorom bez záštity nejakého vydavateľstva) a že sa jedná o romancu pre dospelých. 
Čím je výnimočná: Námet je, ako sami vidíte, celkom podarený, aj keď možno nie úplne najoriginálnejší. Anotácia už sama o sebe láka a myslím si, že samotné čítanie vám nespôsobí sklamanie. Veková prekážka je dosť dobre spracovaná, aj keď skutočnú drámu spôsobenú práve touto situáciou si užijete až v poslednej tretine. Jedná sa len o jednodielnu knihu, takže uzavretý koniec vás určite poteší :)
Celkový počet dielov: 1
Vychádza: júl 2013


Lisa Renee Jonesová - Keby som bola tebou

O čom je: Keď Sara McMillan nájde denníky istej Rebecci, v ktorých je až desivo podrobne opísaný jej erotický život, ešte netuší, do čoho sa práve zaplietla. Sara je fascinovaná Rebeccinými zápiskami a rozhodne sa stať súčasťou života, ktorý viedla, aby prišla na to, aké okolnosti viedli k záhadnému poslednému zápisu. Začne pracovať v galérii, kde pracovala Rebecca, spoznáva jej priateľov a vstupuje medzi dvoch sexy mužov - manažéra galérie a známeho umelca. Ani nevie ako, odrazu sa ocitá na rovnakej ceste do záhuby, akou sa kedysi vydala Rebecca. 
Podobnosť s 50 shades: Knihu som zatiaľ nečítala, ale predpokladám, že ide o erotický román s tým, že podľa niektorých recenzií to zďaleka nie je až také erotické, ako sa to tvári. A hoci to nie je ústredná téma, pravdepodobne tam je znovu trochu BDSM...
Čím je výnimočná: Mňa zaujala tá avizovaná retrospektíva alebo ako to nazvať - proste že sa tam bude striedať minulosť s prítomnosťou, pričom budeme postupne dostávať dôležité informácie a budeme sa snažiť nejako sa z nich vysomáriť a vyriešiť "záhadu". Tak si to aspoň predstavujem ja, ale aké je to v skutočnosti...to zatiaľ neviem. 
Celkový počet dielov: 3
Vychádza: október 2013


Samantha Youngová - Na dublinskej ulici

O čom je: Po akom-takom prekonaní svojej tragickej minulosti prichádza Jocelyn z USA do Škótska, kde  prijíma ponuku bývať v peknom a priestrannom mestskom byte na Dublinskej ulici. Tam spoznáva nielen svoju novú energickú spolubývajúcu ale hlavne jej brata, úspešného podnikateľa Bradena Carmichaela, ktorému hneď padne do oka. Jocelyn však ani zďaleka nie je pripravená na vážny vzťah a snaží sa držať si Bradena od tela. Ten preto zvolí inú taktiku a navrhne jej nezáväzný vzťah...Ako to pôjde? Nuž, asi si viete domyslieť.
Podobnosť s 50 shades: Dalo by sa povedať, že je to prevrátené 50 shades, s pomerne vyrovnaným hlavným hrdinom a zdrvenou hlavnou hrdinkou. A samozrejme, opäť tu máme Vládcu Celého Vesmíru alias úspešného a zazobaného podnikateľa. Veď čo už by sme bez nich robili..
Čím je výnimočná: Podľa mňa sa to chcelo podobať na 50 Shades (mínus BDSM), ale výsledok je o trochu menej intenzívnejší. O trochu dosť. Má to však niekoľko skvelých scén, najmä ku koncu, keď Jocelyn konečne prestane robiť drahoty. Plus kniha má celkom milý vedľajší pár s vlastnou drámou, takže ak vám úplne nesadnú Jocelyn a Braden, ešte nie je nič stratené :)
Celkový počet dielov: autorka momentálne píše 2. diel s inými hlavnými postavami
Vychádza: december 2013


Čítali ste už niektorú z týchto kníh? Ako sa vám páčila? A ktorý z týchto 5 titulov vás zaujal najviac? Teším sa na vaše komentáre!


27 komentárov:

  1. Nie som veľký nadšenec Fifty Shades a väčšina z týchto kníh ma ani veľmi nezaujala až na tú On the Island. To môže byť celkom zaujímavé. :D Možno si ju raz prečítam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. priznám sa, ešte som nečítala ani jednu z týchto kníh... ale tá Na ostrove ma zaujala. aj keď iba preto, že je to len jeden diel (hurrá, konečne žiadne dlhé romány rozťahané dialógy a opisy až do ďalšieho vesmíru...síce takto sa vie dodžubať aj jednodielna kniha, no, ale povedzme si pravdu, pri viacdielnych sa toho dá pokaziť oveľa viac. tak tomuto možno dám šancu..) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já četla jen On the Island, obecně moc na slaďárny nejsem, tak asi proto :) Kniha se vám nejspíš bude líbit - je psaná svižně a čte se skoro sama (kéž by takhle umělo psát víc autorů). Já z ní byla ale zklamaná - byla to jen dost nerealistická a předvídatelná variace na Modrou Lagunu, která byla ke konci na můj vkus až moc přeslazená. Ale jak říkám, není to můj styl, věřím, že většina fanoušků romantických příběhů z ní bude nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okrem Obnaženej som ešte ani o jednej z týchto kníh nepočula. Asi najviac ma zaujala práve tá Obnažená a Obchod s manželstvom. I keď už mi niekedy lezie na nervy, že silou mocou chcú z každej knihy spraviť série a niekedy ani sám autor nevie, koľko tých častí chce napísať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. If I Were You je strašne nudné. Tvári sa to na začiatku veľmi sľubne, ale hneď ako sa na scéne zjaví armáda armáda alfa samcov (čo je asi na 20%), tak už o Rebecce nie je ani pol slova. Prvý sex príde asi na 60% a na 60% aj skončí, okrem toho je to jeden veľký blábol o... ja už ani neviem, o čom. A to som to dočítala asi pred troma týždňami.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa zaujala Obnažená a Obchod s manželstvom
    Naopak, Na ostrove ma nezaujalo vôbec, jedine ak obálkou a ostatné vôbec

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ak môžem, pridám Ti sem jeden odkaz, je to kniha, ktorú píše kamarátka, možno by sa ti páčila. Ak budeš mať niekedy čas vyskúšasj:
    http://www.mamtalent.sk/12-04-53-2-kapitola-upravene-pretoze-som-to-zle-pridala-ospravedlnujem-sa.phtml12-04-53-2-kapitola-upravene-pretoze-som-to-zle-pridala-ospravedlnujem-sa.phtml?program=1&ma__0__id_b=15042&ma__0__id_kp=52726

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bohuzial ja som čítala obnaženú hned po 50- tich odtienoch ,,,, neprezieravo som si ju zobrala na dovolenku do zahraničia a mala som dosť nervy , nevedela som kto od koho odpísal....... veľmi veľmi podobné...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,ja som si prečítala od Sylvia Day Obnažená,a Spoutana.Mne sa to veľmi páčilo.Určite odporúčam.:-) A dakujem za túto stránku.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, ja som čítala po 50 -tich odtieňoch celú sériu Crossfire I. II. III. a teraz sa púšťam do Jennifer Probst - Obchod s manželstvom a vyzerá to super, vrelo odporúčam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dovolím si autorku článku trochu poopraviť. POS nieje o bdsb. To že je v nej pár scén z bdsm uznávam ale inač je to len červená knižnica. Pri sérii Crossfire ďalšia nepresnosť. Nieje tam síce červena mučiareň ale hlavný hrdina je viac dominant ako Christian Grey. A čo by som odporučil čítať? Určite Eve Berlin. Hrana vášne a Hrana rozkoše.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rýchlo som si preletela môj článok, ale nikde som tam nenašla zmienku o tom, že by bol POS o bdsm. Písala som tam akurát, že sa tam bdsm nachádza, čo ste vlastne aj vy sám uznal :)
      Tiež som bohužiaľ nikde nenašla, že by som naznačovala alebo rovno vyslovene písala, že Gideon nie je väčší dominant než Christian, takže ospravedlňte ma, ale podľa mňa je práve váš komentár plný obrovských nepresností :/ Nechápte ma zle, nieže by som nezniesla kritiku, ale v tomto prípade mi príde trochu neoprávnená, vzhľadom na to, že mám pocit, že ste asi čítal nejaký iný článok :D
      Mimochodom vďaka za ďalšie knižné odporúčania, tých nie je nikdy dosť :)

      Odstrániť
  12. Ja som si precitala po 50 odtienoch aj ON DUBLIN STREET a velmi sa mi to pacilo. nie je to az take eroticke ako 50 ale prijemna a zaujimava kniha. ma aj pokracovania, tak sa na ne tesim.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ešte by som odporúčala S.P.O.L.O.K a napr. Hranu rozkoše. S.P.O.L.O.K je však lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja osobne nadam dopustit na trilogiu od Jodi Ellen - Malpasovej (Tento muz, Pod tymto muzom a Priznanie tohto muza. Ava O'sheaova je uspesna architektka po rozchode a Jessie Ward velmi bohaty majitel exkluzivneho erotickeho klubu - Zamok. On je presne ten typ, ktoremu zeny padaju do narucia ale on ich berie ako vec, no po stretnuti s Avou sa vsetko meni. Ona ho po dlhom odmietani prijme. Jessie je sialenec, ako vravieva Ava, panovacny sialenec posadnuty kontrolou. Kniha nie je nudna, vzdy sa nieco deje, Jessie ju chce a chce ju dokonca dostat az pred oltar. Co sa tyka casu, dej je rychly, len par tyzdnov. Eroticke sceny su v poho, je ich dost, no okrem miestami tvrdsieho sexu tam nie je nic ujete. Mozno okrem zariadenia Zamku. Vrelo odporucam, stale sa k nej vraciam a na konci sa mi paci, ze je to velmi realisticky napisane a dej je Normalne ukonceny. Tym myslim, ze nie v polovici myslienky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parádna trilógia, môžem len odporučit !!! :)

      Odstrániť
    2. Ahojte.Nemate niekto treti diel Priznanie tohto muza?Ak ano mohli by ste mi ho prosim poslat na wsspektrum@gmail.com Dakujem

      Odstrániť
  15. Moje meno je Lilian N.Je to veľmi radostný deň môjho života, pretože mi pomohla Dr.saguru tým, že mi pomohla získať späť môjho bývalého manžela pomocou kúzla a mágie. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to také hrozné, pretože môj manžel na mňa naozaj podvádzal a hľadal rozvod, ale keď som narazil na e-mailovú adresu Dr.saguru na internete o tom, ako pomohol toľkým ľuďom získať ich späť späť a pomôcť opraviť vzťah. a prinútiť ľudí, aby boli šťastní vo svojom vzťahu. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom hľadám jeho pomoc, ale k môjmu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a teraz oslavujem, pretože môj manžel sa zmenil úplne navždy. Vždy chce byť pri mne a bez môjho prítomnosti nemôže urobiť nič. Naozaj si užívam svoje manželstvo, aká veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozajstný kúzelník. POTREBUJETE POTREBU POTREBOVAŤ KONTAKTOVÝ LEKÁR SAGURU TERAZ VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com alebo WhatsApp +2349037545183 Je to jediná odpoveď na váš problém a prinútite sa cítiť sa spokojní vo svojom vzťahu. 3 OVOCIE ŽENY 4 OCHRANA PROPAGÁCIÍ 5 OCHRANA KOĽAJA 6 OBCHODNÁ ČINNOSŤ 7 KLAVINA S DOBROU PRÁCOU 8 KÓDLA LOTÉRIE A KARIÉRA PRÍPADU KURTU.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dobrý deň, chcem sa podeliť o svoje úžasné svedectvo Po rokoch, čo som sa s manželom roky delil, urobil som všetko, čo bolo v jeho silách, aby som ho priviedol späť, ale všetko bolo zbytočné, tak som ho chcel späť kvôli láske, ktorú mám za neho som ho prosil so všetkým, sľúbil som mu, ale on to odmietol. Vysvetlil som svoj problém svojmu priateľovi a navrhla, že by som sa mal skôr spojiť s kúzelníkom, ktorý by mi mohol pomôcť vrhnúť kúzlo, aby ho priviedol späť, ale ja som typ, ktorý nikdy v kúzlo neveril, nemal som na výber, ako to vyskúšať, poslal kúzelníkovi e-mail a povedal mi, že nebol problém, že všetko bude v poriadku pred tromi dňami, že sa môj bývalý vráti ku mne pred tromi dňami, kúzlo obsadil a prekvapivo druhý deň, okolo 16:00. Môj bývalý ma volal, bol som tak prekvapený, odpovedal som na výzvu a všetko, čo povedal, bolo to, že sa tak ľúto za všetko, čo sa stalo, že chcel, aby som sa k nemu vrátil, že ma tak veľmi miluje. Bol som tak šťastný a šiel som za ním, takže sme spolu začali šťastne žiť. Odvtedy som prisľúbil, že každý, koho poznám, má problém so vzťahom, pomohol by som tejto osobe tým, že ho odkážem na jediného skutočného a mocného kúzla, ktoré mi pomohlo pri riešení môjho vlastného problému. email: babaidadawiseman01@gmail.com
     môžete mu poslať e-mail, ak potrebujete pomoc vo vašom vzťahu alebo v akomkoľvek inom prípade.

    Láska kúzla
    Zarobte si dobré peniaze alebo vyhrajte v lotérii.
    Dosiahnite úspech v podnikaní.
    Duchovné problémy.
    Vyhrajte súdny spor.
    Vyhľadajte svojho životného partnera.
    Získajte dobre platenú prácu.
    Získajte kontrolu nad svojím manželstvom.
    Získajte od ľudí láskavosť a príťažlivosť.
    Získajte späť stratené peniaze.
    Liečte všetky choroby. liečiteľné aj nevyliečiteľné.
    Vyriešte problémy s tehotenstvom a žehnajte vám s bábätkami atď ...

    Ak máte akýkoľvek problém s trvalým riešením, kontaktujte tohto vynikajúceho muža
    prostredníctvom babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    Poďakuješ mi neskôr

    OdpovedaťOdstrániť


  17. NALIEHAVO, EFEKTÍVNE LÁSKOVÉ ČAROVANIE, ABY SOM RÝCHLO ZÍSKALI EX ZADARMO A ZACHRÁNILI SVOJE MANŽELSTVO.! Kontakt: Volám sa GLAUCIA. Keď som čítal online svedectvo o tom, ako DR.OGHEGHE, najväčší a najsilnejší kúzelník kúziel, pomáha prinavrátiť rozvodu manžela EX LOVER. Zaujímalo by ma, ako to môže byť pravda, pretože mnohí ma v minulosti sklamali bez toho, aby z toho vyplynul akýkoľvek výsledok. Len som nechal prejsť príspevok a presunul sa na fórum. Na moje upozornenie znova, niekto zverejnil a povedal, že je testovaný a dôveryhodný kúzelník. Po prečítaní pošty to bol ten istý muž DR.OGHEGHE, o ktorom hovorila. Takže nemám inú možnosť, ako skutočne skontrolovať, ako pracuje. Bol som úplne zničený, keď ma opustil môj milovaný manžel. Bolo to, akoby sa celý môj svet stratil v smútku a bolesti. Viem, že to znie divne, ale zo všetkých kúzelníkov, ktorých som kontaktoval, bol jediný, kto vo mne vyvolal dojem, že je taký pravdivý a dôveryhodný. Viac ako jeho slová priviedol späť môjho manžela a splnil všetky moje želania. Teraz je verný, venuje sa mi, každú nedeľu mi ponúka kvety a často chodíme do kina a reštaurácie. môj manžel za mnou prišiel a ospravedlnil sa za krivdy, ktoré urobil, a sľúbil, že to už nikdy neurobí. Odvtedy sa všetko vrátilo do starých koľají. Ja a moja rodina žijeme opäť šťastne spolu .. Budem navždy vďačná za to, že som svoj život zmenila z pekla na nebo! Verím, že kto potrebuje pomoc, mal by sa k nemu dostať o pomoc. Nech ťa Boh aj naďalej používa na záchranu narušeného vzťahu. Pre každého, kto má manželské problémy, problémy s rozvodom, stratené milenky alebo akékoľvek problémy súvisiace so vzťahmi, môžete kontaktovať DR.OGHEGHE zázraky dokonalého čarodejníka prostredníctvom e-mailovej adresy: (ogheghen@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. PROFESIONÁLNY KÚZELNÍK NA ČAROVANIE, KTO VÁM MÔŽE POMOCI LÁSKOVÝM KÚZELOM, ABY SA SVOJA MILOVAČKA EXISTUJÚ SPÄŤ NAD SÚPRAVOU PO ROZDELENÍ / ROZVODE AJ V PRÍPADE, ŽE SA VÁŠ SITUÁCIA PODOBÍ NESPRÁVNE! KONTAKT: DR OGHEGHE JE URČITE NEJLEPŠÍM KÚZELNÍKOM ONLINE A JEHO VÝSLEDOK JE 100% ZARUČENÝ ..

    Ahojte všetci, volám sa Tiffany. Som tu, aby som strihol svoj nečakaný zázrak, ktorý sa mi stal pomocou DR OGHEGHE. Bola som šťastne vydatá a mali sme tri deti, žili sme spolu ako jedno, pretože sme sa obaja milovali, ale skôr, ako som si to uvedomila, začal môj manžel pôsobiť vtipne a neskôr ma podvádzal, povedal mi, že so mnou nemôže pokračovať, aby bolo to, ako nechal mňa a moje tri deti bez toho, aby si to všimol, ale bolo tu niečo, čo by som mohol urobiť, aby som ho zastavil alebo priviedol späť ku mne. Pracujem, takže som musel platiť deťom školy poplatok a inú zodpovednosť za dobrých päť rokov. Celý deň a noc plačem, pretože som nevedela, čo mám robiť, aby som mala manžela späť, až kým som si tento verný deň neprečítala príspevok od jednej slečny lindy, ktorá svedčila o tom, ako jej veľké čarodejnícke kúzlo pomohlo získať späť jej bývalého. Len som chcel skúsiť šťastie, pretože nikdy neverím, že to bude fungovať, ale na moje najväčšie prekvapenie, spievam novú pieseň, kontaktoval som veľkého čarodejníka a povedal mi, aby som sa nebál, pretože akonáhle dokončí kúzlo, že dostanem späť môj manžel. Neuveriteľné sa stalo v nedeľu, keď mi zavolali, a bol som prekvapený, keď som počul hlas môjho manžela, ktorý sa mi ospravedlňoval, že sa tak veľmi ospravedlňuje za svoje Nesprávne a povedal mi, že je späť doma a sme opäť šťastne zjednotení. Wow!! Veľmi si vážim vaše dobré diela, skvelé DR OGHEGHE. Vždy uznám vaše „ZVLÁŠTNE PRÁCE“ a je tu poznámka, ktorú by som mohol povedať, ako povedať o vás svetu. Takže ak je tu niekto, kto vidí tento príspevok a máte podobné podobné problémy, už sa nemusíte trápiť a kontaktujte tohto skvelého kúzelníka kúziel, ktorý vám môže pomôcť. DR OGHEGHE je k dispozícii kedykoľvek ho kontaktujete .. prostredníctvom e-mailu: (ogheghen@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Som veľmi chudobná žena, ktorá nie vždy našla šťastie v hre v lotérii. Lotériu hrám od svojich 21 rokov a teraz mám 45 rokov, čo znamená, že hrám lotériu 24 rokov. Najväčšia čiastka, akú som v živote vyhral, ​​bola 400 dolárov. Ale jedného dňa sa môj príbeh zmení na históriu potom, čo som na internete našiel meno tohto muža, ktorý je najlepší, pokiaľ ide o výhru v lotérii. Tento muž je veľmi silný lekár voodoo, ktorý dáva čísla, ktoré nikdy nemôžu zlyhať. Po všetkých rokoch práce a boja o víťazstvo v lotérii som konečne vyhral (27 miliónov dolárov), meno je Dr. Adeleke (aoba5019@gmail.com). alebo ho kontaktujte na čísle whatsApp (+27740386124) iba tak vyhráte v lotérii a najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Neuveriteľné! Práve som dostala svojho manžela späť pomocou kúzelníka skutočnej lásky Dr Ayo. Volám sa Logan a pochádzam z MS, USA. Manžel ma po dlhých rokoch manželstva opustil kvôli inej žene. Najbolestivejšie je, že som bola tehotná s naším druhým bábätkom. Chcel som ho späť. Urobil som všetko, čo bolo v mojich silách, aby som ho priviedol späť, ale všetko bolo márne, tak veľmi som ho chcel späť kvôli láske, ktorú som k nemu choval a kvôli našim krásnym deťom, prosil som ho o všetko, sľuboval som, ale on odmietol. Vysvetlil som svoj problém svojej kamarátke a ona mi navrhla, aby som radšej kontaktoval kúzelníka, ktorý by mi mohol pomôcť zoslať kúzlo a priviesť ho späť. Nikdy som takýmto veciam neveril, ale nemal som inú možnosť, len to skúsiť. Poslal som správu čarujúcemu doktorovi Ayovi, bol to úžasný muž a bol pre mňa skôr otcom a mal tiež dobré recenzie od všetkých ľudí, ktorým pomohol, uistil ma, že nie je problém a že všetko bude v poriadku po 48 hodinách. dokončil kúzlo. Dal mi aj podrobnosti o všetkom, čo potreboval na prácu, a o tom, ako sa chystá vyčarovať kúzlo, a prekvapivo o 32 hodín neskôr mi môj manžel zavolal. Bol som tak prekvapený, odpovedal som na hovor a všetko, čo povedal, bolo, že je mu veľmi ľúto všetkého, čo sa stalo. Chcel, aby som sa k nemu vrátil. Tiež povedal, že ma tak veľmi miluje. Bola som taká šťastná a išla som k nemu. Takto sme spolu začali opäť šťastne žiť. Vďaka Dr Ayo. Ak ste tu a váš Milenec vás odmieta, alebo sa váš manžel presťahoval k inej žene, už neplačte a požiadajte o pomoc doktora Ayo.
    Tu je jeho kontakt.. WhatsApp ho: +2347055691377
    Napíšte mu @: drayospell@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Máte problémy so získaním svojho bývalého milenca späť, máte manželské problémy, neplodnosť, finančnú nestabilitu? Prečo sa s vami rozchádza váš milenec/manžel/manželka, je čas, aby ste všetky svoje problémy vyriešili pomocou schopností DR WALE PERMANENT SPELL CAST. Špecializujem sa na všetky druhy kúziel ako napr
    Kúzlo lásky (na získanie svojho bývalého milenca, manžela alebo manželky späť)
    Kúzlo lotérie
    Peniaze kúzlo
    Tehotenské kúzlo
    Kúzlo práce/zmluvy
    Kúzlo zdravia
    Kúzlo bohatstva
    Veľa šťastia Spell
    Životné kúzlo
    Duchovné kúzlo
    Kúzlo krásy/tvaru
    Trik Spell
    Kúzlo fantázie
    Kúzlo na víťazstvo v súdnych sporoch
    DR WALE je vždy pripravený pomôcť vám vyriešiť všetky vaše problémy a poskytnúť vám všetko, po čom vaše srdce túži prostredníctvom svojich kúziel.
    Jeho TRVALÉ KÚZELNÉ ZAKÁZANIE je 100% zaručené. Spoznajte ho, aby vám pomohol vyriešiť vaše problémy. Kontaktujte ho na Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 alebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Hej, tako sem navdušena, da je bil moj razpadli zakon obnovljen in moj mož se je vrnil, potem ko je zapustil mene in najina 2 otroka zaradi druge ženske. Po 8 letih zakona sva bila z možem v enem ali drugem prepiru, dokler me ni končno zapustil in se preselil v Kalifornijo k drugi ženski. čutil sem, da je mojega življenja konec in moji otroci so mislili, da ne bodo nikoli več videli očeta. Poskušala sem biti močna samo za otroke, vendar nisem mogla nadzorovati bolečin, ki mučijo moje srce, moje srce je bilo napolnjeno z žalostjo in bolečino, ker sem bila resnično zaljubljena v svojega moža. Vsak dan in noč mislim nanj in si vedno želim, da bi se vrnil k meni. Bila sem zelo razburjena in potrebovala sem pomoč, zato sem iskala pomoč na spletu in naletela na spletno mesto, ki je predlagalo, da lahko dr. Ebakoleane pomaga vrniti bivšega hitro. Zato sem čutil, da bi ga moral poskusiti. Stopil sem v stik z njim in povedal mi je, kaj naj naredim, in to sem storil, potem pa je naredil (ljubezenski urok) zame. 28 ur kasneje me je mož res poklical in mi rekel, da tako zelo pogreša mene in otroke, tako neverjetno!! Tako se je istega dne vrnil z veliko ljubezni in veselja in se opravičil za svojo napako ter za bolečino, ki jo je povzročil meni in otrokoma. Od tistega dne je bil najin zakon zdaj močnejši kot prej, vse po zaslugi dr. Ebakoleane. je tako močan in odločila sem se, da bom svojo zgodbo delila na internetu, da je dr. Ebakoleane, resnični in močni čarovnik, za katerega bom vedno molil, da bo dolgo živel in pomagal njegovim otrokom v času težav, če ste tukaj in potrebujete svojega bivšega nazaj ali se je vaš mož preselil k drugi ženski, ne jokajte več, stopite v stik s tem močnim urokom. Tukaj je njegov kontakt: pošljite mu e-pošto na: dr.ebakoleanespellcaster@gmail.com, lahko ga tudi pokličete ali dodate v aplikaciji Whats: +16614758138.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Po 7 rokoch vzťahu s mojím priateľom, môj priateľ začal chodiť s inými dievčatami a prejavoval mi studenú lásku, niekoľkokrát sa mi vyhrážal, že sa so mnou rozíde, ak sa ho odvážim spýtať sa na jeho pomer s inými dievčatami, bola som úplne zničená a zmätená, ale vždy som bola optimistická, že sa veci zmenia, pretože svojho priateľa milujem z celého srdca. našťastie môj starý priateľ mi povedal o kúziel na internete s názvom Dr.Ayo, ktorí pomáhajú ľuďom s ich vzťahovými a manželskými problémami pomocou síl lásky Kúzla, Najprv som pochyboval, či niečo také niekedy existuje, ale rozhodol som sa to dať skús a našťastie pre mňa, ja a Dr.Ayo žijeme v rovnakom meste, tak som ho navštívil v jeho byte s mojím priateľom...Dr.Ayo je taký skvelý človek, povedal mi všetko, čo som potreboval urobiť a on tiež skontroloval spojenie medzi mnou a mojím priateľom, takže mi pomohol vyčarovať kúzlo lásky a do 48 hodín sa môj priateľ ku mne vrátil a začal sa mi ospravedlňovať, teraz prestal chodiť s dievčatami a je so mnou navždy a naozaj. slovami sa nedá opísať, aký som vďačný doktorovi Ayovi. snažte sa ho kontaktovať v prípade akýchkoľvek problémov vo vzťahu. E-mail: drayospell@gmail.com alebo Whatsapp +2347055691377 Via Vibers. a vždy ti pomôže. Boh ti žehnaj od Shellyho Jakea..

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Volám sa CLARA JAMES. Chcem poďakovať doktorke Ayo za to, že mi priviedla späť môjho bývalého manžela. Nikto ma nikdy nedokázal presvedčiť, že list, ktorý sa chystám napísať, bude jedného dňa skutočne napísaný. Bol som najväčší skeptik na svete. Nikdy som neveril na magické kúzla alebo niečo podobné, ale spoľahlivý zdroj (veľmi blízky spolupracovník) mi povedal, že Trust je veľmi oddaný, nadaný a talentovaný človek. Bola to jedna z najlepších vecí, aké som kedy zažil. hotový. Môj milostný život bol v troskách; Mal som za sebou dva rozvody a bol som na pokraji tretieho. Jednoducho som nedokázala čeliť ďalšiemu rozvodu a chcela som sa viac snažiť, aby náš vzťah fungoval, no môjmu manželovi to zrejme nevadilo. a znova sa so mnou rozišiel. Bol som zmätený a nevedel som, čo mám robiť, skôr sa dostali do kontaktu s Dr. Ayom. Urobil kúzlo lásky, vďaka ktorému sa môj manžel vrátil ku mne. Teraz sme so sebou veľmi spokojní. Dr Ayo ho prinúti uvedomiť si, ako veľmi sa milujeme a potrebujeme. Tento muž je SKUTOČNÝ a pre dobro. Môže vám tiež pomôcť napraviť váš nefunkčný vzťah. Mám späť svojho manžela! Bolo to ako zázrak! Zrazu chcel ísť do manželskej poradne a v milostnom živote sa nám darí veľmi, veľmi dobre. kontaktujte e-mail drayospell.com alebo pošlite SMS alebo si ho pridajte na WhatsApp na: +2347055691377 alebo jeho viber

    OdpovedaťOdstrániť