utorok 21. augusta 2012

Moje ódy na Nástroje smrteľníkov a iné prázdninové kecy

Ak ma sledujete na Facebooku tak už asi viete, že pre vás pripravujem súťaž o najočakávanejšiu knihu jesene - Mesto kostí. Jedna z vás si už v predstihu stihla pripísať 5 extra vstupov za objavenie prvej fotografie z natáčania. Samozrejme určite aj vy ostatní dostanete ešte veľa možností zvýšiť si šance na výhru, stačí pozorne sledovať tento blog a moju FB stránku. Onedlho tu pribudne aj súťažný formulár, len ešte musím domyslieť všetky pravidlá :)

Momentálne som tak trochu vo vytŕžení, pretože sa začalo natáčanie, na ktoré som čakala prakticky vyše dvoch rokov a teraz neviem prestať sledovať Twitter a všetky tie tumblr-ká a blogy s aktuálkami. Aby som si tým nezapratala celý blog, všetky fotografie z pľacu ktoré stoja za reč nájdete v jednom albume na FB.

V blízkej dobe budú nasledovať ďalšie novinky ohľadom série Nástroje smrteľníkov na Slovensku plus ďalšie vynikajúce správy, len majte trochu strpenia, všetky úžasnosti s tým spojené sa ešte stále pripravujú aby ste boli dostatočne ohromení :) Potvrdiť zatiaľ môžem dátum vydania Mesta kostí, ktorý sa niekoľkokrát menil ale jeho konečné znenie je 12. september. 

Ozaj zajtra prichádzam domov z Prahy kde momentálne praxujem a pustím sa do aktualizácie rubriky Kedy to vychádza? Tešte sa na nové tituly ako napríklad Adorkable od Sarry Manningovej, ktorá bude mať slovenský názov Tweetni mi, plus snáď už budú upresnené aj dátumy vydaní niektorých slovenských prekladov kníh od vydavateľstva CooBoo...a tak.

Prosím vás, nakoľko sa momentálne pohybujem v štádiu menšieho chaosu, pretože som už poriadne doma nebola od začiatku augusta, dajte mi vedieť, ak ste u mňa vyhrali nejakú knihu a ešte vám nedorazila. Ja ale dúfam, že som na nikoho nezabudla...

Toť na dnes odo mňa všetko, držte mi palce nech dnes nejako prežijem tú 10-hodinovú nočnú jazdu naprieč Českom a Slovenskom a ozvem sa znovu zajtra :)

4 komentáre:

  1. Ja zbožňujem The Mortal Instrumnets a neviem sa dočkať filmu =) Dúfam, že bude aspoň taký skvelý ako knihy - ktoré sú písané naozaj vynikajúco! Milujem štýl písania Cassandry Clare.
    Bude aj súťaž? Tak to sa musím zapojiť! Je to jedna z najlepších sérií. Už teraz sa teším!
    ♥Jace a Clary ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TMI som síce čítala (♥♥♥), ale tiež som rada, že to budem môcť odporúčať aj anglicky nečítajúcim kamarátkam.:D Hádam úspešne.:DD
    Filmové novinky ma už prestalo baviť sledovať, proste si počkám na výsledok...xD Ale Jaceom som si stále dosť neistá. n___n Uvidíme.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Žijem v Spojených štátoch. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, tak jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť