sobota 23. júna 2012

Goodbye Brno, hello Slovakia!

Dnes je môj posledný večer na internáte, zajtra KONEČNE odchádzam domov a po 24. mesiacoch sa chystám stráviť na Slovensku nejaký plnohodnotný čas, naučiť sa konečne narábať s eurom a tak. 

Musím sa priznať, že odkedy som sa minulý rok vrátila z Ameriky, zápasila som so syndrómom "Sakra, som úplne mimo" a snažila som sa postupne doháňať všetko, čo som zameškala. Je to až smiešne, ale kvôli 3 mesiacom preč som strávila ďalších 9 mesiacov naskakovaním na idúci vlak a dá sa povedať, že až pred pár týždňami som bola schopná po prvýkrát vyhlásiť, že sa konečne medzi knihami znovu na 100% orientujem. Dovtedy som mala problémy hlavne s tým, že som si takmer úplne odvykla sledovať americké blogy a tým pádom som sa stratila v informáciach o pripravovaných tituloch a o tom, čo momentálne letí. Pridajme moju pretrvávajúcu absenciu na Twitteri a úplne ignorovanie zahraničných súťaží a fakt som bola totálne ale totálne mimo. Čiže ak ste si všimli, že uplynulý rok som sa na blogu viac venovala slovenským knihám, tak ste si všimli dobre, ale nebolo to tým, že by som odrazu zmenila štýl blogovania ale tým, že som sa na zahraničné veci proste nechytala :D Tak, a ja to vonku. My greatest shame. 

Je síce pravda, že americké blogy som ešte stále nezačala znovu sledovať a do súťaží sa tiež nejako extrémne nezapájam, no aspoň Goodreads ma zachránilo a obrodilo a samozrejme moje verné blog-kamarátky a skypemates, ktoré touto cestou zdravím :D Vrátila som sa na Twitter a možno tam čoskoro začnem nahadzovať aj veci súvisiace s blogom, ale všetko poporiadku. Zatiaľ tam len čučím a sledujem o akých knihách sa momentálne hovorí a hlavne čakám, kedy Cassandra Clare konečne prezradí meno herca, ktorý si zahrá Aleca Lightwooda vo filme City of Bones :D Kým to neviem, tak sa stamade odmietam odhlásiť. 

Takže od zajtra som doma, medzi svojimi milovanými knihami, a keď sa trochu zabývam, tak natočím ďalšie video do chvastačky. 

No a ešte na záver, aby sa niekto nedajbože neopovážil nazvať tento článok neplnohodnotným a od veci, prikladám zaujímavú info ohľadom nášho filmového Jaca Waylanda (City of Bones). Ten sa v rozhovore pre Mandrake (whatever that is) pochválil, že sa na svoju rolu pripravuje veľmi svedomito, a to každodenným posilňovaním v posilke, pitím proteinových drikov a popoludňajšími lekciami Krav Maga, čo je nejaké bojové umenie alebo čo. Už sa nevie dočkať tej scény, kde Clary otvorí dvere do Jaceovej izby a nájde ho len v boxérkach ako robí brušáky a pot mu steká po jeho dokonalo vytvarovaných brušných svaloch. 

Alebo to sa mi len snívalo?

4 komentáre:

  1. velmi zaujimavy clanok :D s eurami sa naucis rychlo, lebo sa ti zacnu velmi rychlo minat... a ta posledna veta ma dostala :D tiez sa neviem dockat :D

    a ak by si chcela na mojom blogu je giveaway :)
    http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa ten herec, čo má hrať Jacea (ani netuším ako sa volá) zdá hrozne nesympatický. Ale možno vo filme bude k svetu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak bacha na eurá, mrchy sú to...:DD ("Áaaach, komu by chýbalo päť eur... Ehm, moment?!" Hrozne skresľujú... Ale to bude asi skôr môj problém.:D)
    Fíha, no tak ja si vegetím celý čas, nikdy som sa nechytala, nechytám a vlastne je mi to fuk, hlavne že čítam a sem-tam sa vďaka blogom dostanem aspoň trochu do obrazu.:D
    Na toho herca som tiež zvedavá.:P
    No, som rada, že to Jamie (?) nefláka, dúfam, že sa bude na čo pozerať.xDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Žijem v Spojených štátoch. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, tak jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť