sobota 30. júna 2012

Čo nás čaká a neminie...V JÚLI

Zajtra tu máme júl, ktorý nám prinesie ďalšie nové tituly. Na čo sa môžeme tešiť tentokrát?

JÚLOVÝ DEBUT

Susan Dennard - Something Strange and Deadly


Čo kniha sľubuje: zombíkov, nejakých Spirit-Hunterov, strateného brata, sexy vynálezcu Daniela a všetko toto sa bude odohrávať v 19. storočí
Moje očakávanie: Nie príliš veľké. Už si zásadne od debutov s prešpekulovanými anotáciami nič nesľubujem a radšej som potom príjemne prekvapená.
Vychádza: 24.7.

JÚLOVÉ OČAKÁVANIE


Katie McGarry - Pushnig The Limits


Je možné, že táto kniha vám už niečo hovorí. Možno ste na ňu čítali jednu z mnohých recenzií na amerických blogoch, možno ste o nej počuli na mojom blogu, keď som o nej pred pár dňami písala. Keďže je to podľa mňa jeden z najočakávanejších releasov mesiaca júl, nedá mi ho spomenúť ešte raz aj na tomto mieste, hoci by kľudne mohol patriť aj medzi júnový debut. Kniha Pushing the Limits je totiž autorkina prvotina. 


Čo kniha sľubuje: Našu obľúbenú "bad boy romance", ktorej nikdy nie je tak veľa, aby jej bolo príliš.
Moje očakávania: Už ste si asi všimli, že veľké :D Ja mám taký sen, že mi táto kniha trochu pomôže aspoň dočasne zmierniť utrpenie, ktoré prežívam pri čakaní na novú sériu od Simone Elkeles :)
Vychádza: 31.7.

JÚLOVÉ POKRAČOVANIE

Tera Lynn Childs - Just for Fins (Fins #3)


Nedávno (rozumejte asi pred 3 hodinami) som rozčítala prvý diel tejto série - Forgive my Fins a zatiaľ musím povedať, že v nej vidím isté čaro - čaro jednoduchého čítania a milučkej zápletky. No ale ťažko povedať, tipujem že to nebude nič, čo mi zmení môj život :)

Čo kniha sľubuje: Keďže sa nechcem náhodou spoilerovať tak som si zatiaľ nečítala anotáciu ale úplne najviac by mi vyhovovalo, keby to bol posledný diel a mohla by som tak dať celú sériu naraz. Inak sa ale môžete tešiť na morské panny a hlavného hrdinu, ktorý jazdí na motorke (ešte som sa k nemu bohužiaľ nejako nedopracovala).
Moje očakávania: Buď sa mi séria bude páčiť, alebo si aspoň budem môcť znovu niečo vyškrtnúť zo zoznamu kníh, na ktoré som bola vždy zvedavá :)
Vychádza: 3.7.

JÚLOVÉ ODPORÚČANIE

Jennifer Echols - Such a Rush


Na prvý pohľad asi naviac zaujme divá obálka, ale pre mňa je jednoznačne najväčším lákadlom autorka, ktorej knihy majú vždy úžasný námet a sú spracované jej jedinečným štýlom. Plus všetky príbehy, ktoré som od nej zatiaľ čítala (Going Too Far, Forget You a Love Story) sú písané pomerne vyspelo a neprúderne (niečo ako Kody Keplinger, akurát Jennifer to so svojimi hrdinkami nepreháňa a nerobí z nich za každú cenu drzé nány s príliš sprostým slovníkom - jedna z mála vecí, čo mi na Kody vadí)

Čo kniha sľubuje: Kniha o chudobnej babe žijúcej v prívese so svojou matkou-troskou, ktorej jediným potešením je predstava, že jedného dňa bude profesionálne lietať. A ešte predstava, že počas každých sviatkov uvidí syna svojho zamestnávateľa a svoju platonickú lásku ktorá ani nevie, že existuje, Graysona. GIVE ME THAT BOOK!
Moje očakávania: Jennifer Echols ma ešte nesklamala tak sa na jednej strane nebojím a na druhej bojím, aby som si o nej nemusela opravovať mienku. Snáď to nebude potrebné :)
Vychádza: 10.7.

JÚL NA SLOVENSKU


Maggie Stiefvaterová - Navždy (Vlci z Mercy Falls #3)



A konečne je to tu, už o pár dní sa dočkáme záverečného dielu "vlčej" série a krásneho love story, ktorého hlavnými protagonistami sú krásna a ironická Grace a tak trošku emo poet Sam. Budú konečne títo dvaja nešťastníci spolu?

Čo kniha sľubuje: Zavŕšenie príbehu nielen Sama a Grace ale aj vedľajších postáv, ku ktorým som si počas čítania dvojky vybudovala dosť vrúcny vzťah - Colea a Isabel. Och a neviem ako vy, ale ja som teda celkom intenzívne dúfala v nejaký boží trest pre Graceiných ignorantských rodičov.
Moje očakávania: Knihu som čítala ešte minulé leto keď som bola v USA a hoci si už presne nepamätám všetky podrobnosti, myslím si, že záver série bol celkom uspokojujúci, aj keď ak ma pamäť neklame, tak nie až tak uzavretý, ako by som od posledného dielu série čakala.
Vychádza: 3.7.



4 komentáre:

  1. Najviac ma oslovila kniha Such a Rush. Tiež sa celkom teším na Navždy, aj keď sa mi dvojka nepáčila a trochu mi pokazila mienku o sérii. Podľa mňa aj prvá časť mohla pokojne byť aj posledná. Koniec dobrý všetko dobré - pokračovanie sa mi zdalo mierne silené.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táto rubrika je skveláá.xD A súhlas so Simona Such a Rush znie dobre.:) A aj Pushing the limits. Napríklad k Navždy nemám čo povedať, ešte som nečítala ani prvý diel série, hoci by som rada... ehm, niekedy.xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pushing the litmits - toho sa tak neviem dočkať! :D Aj keď, tak strašne som na ňu zvedavá/teším sa, že sa bojím, či nebudem sklamaná...
    Na Navždy sa tiež celkom teším. Posledný diel, no som zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Žijem v Spojených štátoch. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, tak jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť