sobota 31. marca 2012

Čo nás čaká a neminie...V APRÍLI

Aprílové vydanie mojej novej mesačnej rubriky je tu :)

APRÍLOVÝ DEBUT

Tiffany Truit - Choosen Ones (The Lost Souls #1)



Ďalšia dystopickí kniha odohrávajúca sa po skončení IV. svetovej vojny. Ženy stratili schopnosť rodiť deti, ľudská rasa vymiera, hľadajú sa spôsoby na jej záchranu. To vyústi do vytvorenia "umelých" ľudí, ktorí sú nezvyčajne krásni, silní a smrtiaci. Pridajme ťuťu muťu, trošku rebélie a máme ďalšiu nudnú knihu do zbierky. A čo je stále s tými modelkovskými obálkami? Panebože už prestaňte...

Čo kniha sľubuje: Nič, čo tu ešte nebolo
Moje očakávania: Od tejto knihy nečakám absolútne nič a neplánujem ju ani čítať
Vychádza: 10.4

APRÍLOVÉ OČAKÁVANIE

Julie Kagawa - Immortal Rules (Blood of Eden)



Na Immortal Rules sa teším ani nie tak kvôli knihe samotnej ale skôr kvôli autorke, ktorá je moja srdcovka. Julie Kagawa má hotovú už jednu celú sériu s názvom Iron Fey, ktorá je úplne úžasná a preto sa neviem dočkať, ako sa popasuje so zašlou slávou upírskej tematiky. Aj keď oveľa radšej by som bola, keby si pre svoju novú sériu vybrala hocijaký iný námet. Nikto nikdy neprekoná Vampire Academy.

Čo kniha sľubuje: Minimálne výborne napísaný príbeh a pri troche šťastia upírsku renesanciu.
Moje očakávania: Ako vždy si od toho príliš veľa nesľubujem, aby som nebola sklamaná, ale celkom sa na čítanie teším :)
Vychádza: 24.4.

APRÍLOVÉ POKRAČOVANIE

Kimberly Derting - The Last Echo (The Body Finder #3)



Ó áno, v apríli sa dočkám 3. dielu mojej milovanej série The Body Finder. Pôvodne som myslela, že bude mať len 3 diely, ale zatiaľ to vyzerá na minimálne štyri a ktovie, ako sa to ešte vykryštalizuje. Každopádne, pointou toho všetkého je - JAY HEATON znovu na scéne! Prečo to len nevychádza už 1. apríla???

Čo kniha sľubuje: Ďalšieho šibnutého sériového vraha,
Moje očakávania: Už som si prestala robiť ilúzie, že sa táto séria zaobíde bez debilného milostného trojuholníku takže som s tým viac menej zmierená a pripravená (skoro) na všetko. Ale aj tak, ak to Kimberly preženie a urobí z toho príbeh podľa šablóny všetkých amerických vydavateľstiev, tak ma hrozne naštve. Neznášam Rafa, tak nech mi ho nepchá popod nos a nevnucuje.
Vychádza: 17.4.

A pretože som si nevedela vybrať, to je ešte jedno APRÍLOVÉ POKRAČOVANIE, na ktoré sa hrozne teším:

Megan McCafferty - Thumped (Bumped #2)



Toto je príšerne kontroverzná séria, ktorú miluje asi rovnako veľa ľudí, ako ju nenávidí. Strašne náročná na čítanie, množstvo slangu ale hlavne totálne šibnutý príbeh, ktorého pokračovania sa už neviem dočkať.

Čo kniha sľubuje: Vyvrcholenie príbehu a jeho uzavretie. Lebo táto autorka sa vie vopchať do 2 dielov.
Moje očakávania: VIEM, že to bude úžasné.
Vyhcádza: 24.4

APRÍLOVÝ VÝBER

Deb Caletti - The Story of Us


V marci bola mojim výberom contemporary kniha a tak je tomu aj tento mesiac. Od Deb Caletti som čítala knihu Stay, ktorá bola skvelo vyrozprávaná, a preto mám The Story of Us na radare už dlho.

Čo kniha sľubuje: Príbeh a lá Sarah Dessen, s množstvom rodinnej aj vzťahovej drámy. Je veľmi divné, že sa už nemôžem dočkať?
Moje očakávania: Deb Caletti síce nie je hviezda contemporary žánru (tými sú Simone Elkeles a Gayle Forman), ale Stay sa čítalo ľahko a vôbec ma nenudilo a od The Story of Us čakám podobnú oddychovku.
Vychádza: 24.4

APRÍL NA SLOVENSKU

Veronica Rossiová - Pod vražednou oblohou



Určite jedna z tých lepších tohtoročných dystópií, ktorú sa rozhodlo vydať vydavateľstvo Ikar. Po tom, čo Ariu vyženú z mesta, kde strávila celý svoj život ukrytá pred nástrahami vonkajšieho sveta, sa vydáva naprieč spustošenou krajinou a snaží sa prežiť pod vražednou oblohou, aby mohla nájsť a zachrániť svoju mamu.

Čo kniha sľubuje: Ľudia vzdychajú hlavne nad vydarenou a na YA pomerne intenzívnou romancou, ale kniha sa nezaobíde ani bez poriadnej akcie a vyronených sĺz.
Moje očakávania: Mala som už možnosť knihu si prečítať a určite sa máte na čo tešiť :)
Vychádza: 20.4.


12 komentárov:

  1. Milujem tvoj štýl, Judit! Ale to už vieš... takže sa nebudem radšej opakovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Immortal Rules sa už veľmi teším, kniha vyzerá proste skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aaaaa kde je Black Heart? od Holly Black, závěr Curse Workers :D to bude srdcovka!!!:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaaaa nemohla som to dať medzi pokračovania lebo som ešte nečítala ani jedničku! :D Strašne, STRAŠNE sa hanbím...

      Odstrániť
  4. A Tak padne náš svet si náhodou nečítala ? to vyzerá tiež dobre a myslím, že tiež vychádza v apríli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Tak padne náš svet som úplne zabudla! Nečítala som to ale anotácia vyzerá úžasne. Len nedávno som sa dozvedela, že to vychádza aj u nás a nejako som si to zabudla zaznačiť do "Kedy to vychádza?" takže vďaka za upozornenie :)

      Odstrániť
  5. Thumped! Thumped! Fakt tá séria nemá 3 časti?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmm, vypadá to na pár dost zajímavých kousků:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja sa tesim na Kimberly Derting. Tiez sa fanusikom tejto serie!
    -hanneli-

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Žijem v zjednotenom štáte. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, takže jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť