nedeľa 22. januára 2012

Už zajtra!!!


Dlho, dlho ste sa načakali, odkedy sme na niektorých našich blogoch zverejnili ukážku z istej knihy a navnadili vás na tento dystopický bestseller, no konečne je to tu. Zajtra, 23.1 sa do slovenských kníhkupectiev dostáva celkový víťaz ankety Goodreads Choice Award - Divergencia!


Divergencia je výber č.1 pre všetkých tých, ktorí sa po dočítaní série Hry o život zháňajú po podobnom štýle, po podobne strhujúcom deji, po podobne silnej hrdinke, po podobne dobrej akcii s nádychom rebélie. Napriek tomu Divergencia nie je kópiou Hier o život, ani ich slabším odvarom. Je to samostatná úspešná séria (presnejšie povedané začiatok série), ktorá vyšla ako víťaz z obrovského konkurenčného boja posthungergamesovských dystopických diel.

Ako v prípade mnohých úspešných amerických YA kníh, aj na sfilmovanie Divergencie už boli pred časom odkúpené práva a napriek tomu, že mnohé plánované filmové spracovania to nikdy nedotiahnu do samučkého konca, práve Divergencia nesie obrovský potenciál dostať sa až na strieborné plátno. Všetko asi záleží na úspešnosti filmu Hunger Games, ktorý príde do kín 23.3. (na Slovensko pravdepodobne už 22.3.).

Veronica Roth - Divergencia

Chicago, ďaleká budúcnosť. Beatrice Priorová žije v spoločnosti rozdelenej na päť frakcií. Na rozhodovacej ceremónii si všetci šestnásťroční vyberajú frakciu, ktorej zasvätia zvyšok života. Beatrice má len dve možnosti: zostať so svojou rodinou, alebo ju navždy opustiť, aby mohla byť sama sebou. Rozhodnutím napokon prekvapí všetkých vrátane seba. Zmení si meno na Tris a usiluje sa obstáť v tvrdej konkurencii, aby si vybojovala miesto v novom živote. Hľadá skutočných priateľov a zamotáva sa do vzťahu s chvíľami neodolateľným, inokedy neznesiteľným chlapcom. Keď Tris objaví sprisahanie, ktoré môže zničiť jej navonok dokonalú spoločnosť, záhadná schopnosť jej buď pomôže zachrániť ľudí, ktorých miluje, alebo...

Čiže! Čo z tohto môjho monológu vyplýva? Že Divergenciu doma jednoducho MUSÍTE mať. A dokonca ešte stále existuje jeden spôsob, ako ju získať zadarmo. Dnes je totiž posledný deň na vstup do mojej súťaže, ktorú som pre vás usporiadala spolu s vydavateľstvom Slovart. Stačí, ak si prečítate ukážku z knihy a odpoviete na celkom jednoduchú otázku. Zajtra vylosujem jedného výhercu, ktorý odpovedal správne a ten vyhrá knihu Divergencia. Easy like that :) Ukážku spolu so súťažným formulárom nájdete TU.


A ešte niečo na podobnú nôtu. Fanúšikovia dystópie sa v zime môžu tešiť ešte na jeden skvelý titul takisto vďaka vydavateľstvu Slovart - Škaredí od Scotta Westerfelda. A tentokrát na blogu Whisper of My Mind si môžete zasúťažiť aj o túto knihu. Stačí sa pozrieť SEM.

8 komentárov:

  1. Takže zajtra sa žrebuje výherca? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno :) Poviem správnu odpoveď a vyhlásim výhercu. Niekedy v priebehu dňa ale neviem ešte kedy presne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ježiš já vám tak závidim! u nás se této skvělé knihy dočkáme až někdy v květnu:( ještě takovou dobu,ach jo:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviete náhodou, ako preložili meno Four? Som zvedavá. Veľmi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám pocit, že to je klasika - Štyri - s tým, že sa to aj skloňuje. Takže so Štyrim, Štyriho a tak :) Ale pravdu povediac, neviem, odkiaľ mám túto informáciu, v ukážke sa jeho meno nespomína a knihu ešte v preklade doma nemám :D Takže je možné, že sa mi to len snívalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem aj tak :) so Štyrim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Žijem v zjednotenom štáte. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, takže jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vskutku, Dr.olokun je skutočne najlepším čarovačom lásky  online, práve som ťažil z jeho kúzla môj milenec, ktorý ma opustil, vrátil sa ku mne po tom, čo som ho kontaktoval, a odvtedy je môj milenec mimoriadne starostlivý a má o tomto celom tie najkrajšie správy Ide o to, že sa o pár mesiacov vezmeme. Toto všetko bolo možné vďaka pomoci, ktorú mi poskytol Dr.olokun. Chcem, aby z jeho schopností ťažil aj svet ako celok, takže vám poskytnem jeho priame kontaktné informácie, aby ste ho mohli zastihnúť a vyriešiť tento problém vo vašom vzťahu do 24 hodín. Dr.olokun, kontaktné informácie: E-mail: drolokuntemle@gmail.com alebo WhatsApp číslo: +2349161927213

    OdpovedaťOdstrániť