štvrtok 14. júla 2011

Výsledky ankety a iné

Takže k víťazom ankety :)

V hlasovaní vyhrala anotácia číslo 3, ktorá bola ku knihe The Pledge od Kimberly Derting a tým pádom k nej priradíme obálku číslo 3 a tá,zhodou náhod (alebo aj nie? :)) vyhrala tiež! Takže gratulujem Kimberly za najlepší knižný prvý dojem :) o tom, či je kniha skutočne aj taká dobrá sa budete môcť presvedčiť už/až v jeseni. Za druhé miesto, čo sa týka anotácie (anotácia číslo 1) aj obálky (obálka číslo 2), blahoželám knihe Unbecoming of Mara Dyer od Michelle Hodkin, ktorá je horúcim trhákom a veľmi očakávanou jesennou knižnou novinkou. Vychádza koncom septembra keby niečo :)
Veľa úspechu u vás nezožala kniha Carrier of the Mark, má to ale skutočne zaujímavé hodnotenia na Goodreads a teda u mňa putovala automaticky na to-read list.

Inak keď už sme pri tých obálkach, videli ste tú na druhý diel Deliria - PANDEMONIUM od Lauren Oliver?


Je síce krásna, no absolútne sa mi nehodí do kolekcie, nakoľko môj prvý diel vyzerá úplne inak...Ale šak lepšie než drôtom do oka...Inak neviete čo majú všetci s tými tvárami na obálkach? Hrozné, ako teraz letia...

A ešte som sa chcela opýtať, kto už bol na Harrym Potterovi? Aké sú vaše prvé dojmy? Och, ja sa už neviem dočkať, ale zatiaľ sme s kamoškou ešte ani nezistili, kde je tu najbližšie kino :D Zato sme ale našli knižnicu! Áno, americkú knižnicu s americkými knihami! To sa rovná veeeľa veľa Young Adult literatúry :)

Mimochodom momentálne čítam Wake trilógiu od Lissy McMann, ktorú sa chystá vydať vydavateľstvo Fragment a strašne sa bavím na tom, aké je to hrozné a zároveň vynikajúce. Dosť silná romantika, povedala by som :) Myslím, že sa máte na čo tešiť...

4 komentáre:

  1. Americká knižnica, to zní dobře! Nechají tě tam fotit? Jestli ano a nebude ti vadit, že se na tebe budou dívat jako na bláznivého turistu, vyfotíš mi to tam? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. See, ešte asi pred týždňom so urobila v Barnes and Nobles jednu foto len a len pre teba, len ju potrebujem dostať z mobilu do pc a neviem nájsť kde sa mi spúšťa v pc bluetooth :) ale očakávaj ju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, ano, ano! Už ti někdo říkal, že jsi úžasná? *hryže si nehty nedočkavostí*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Americká knižnica! Oh! Ukradneš pre mňa polku? *__*
    Inak to pandemonium ladí k tomu špeciálnemu vydaniu prvého dielu, nie? To som kdesi čítala.

    OdpovedaťOdstrániť