utorok 15. marca 2011

Knižný trailer: Wither

Pozrite si nový knižný trailer ku úžasnej knihe Wither od Lauren DeStefano.
Wither vychádza už o týždeň a kto má záujem, moju RC recenziu si môže prečítať na TOMTO ODAKZE



Dnes ešte môžete očakávať RC recenziu na knihu Som číslo štyri od Pittacusa Lorea (alebo ako sa to skloňuje)

1 komentár:

  1. Na túto knihu sa veľmi teším. :-) Vyzerá to skutočne zaujímavo a mám rada knihy s takouto tematikou - zasadené do budúcnosti. Niečo vzdialene podobné je aj kniha Nadbytoční (The Declaration) od Gemma Malley. Je to príbeh nadbytočnej Anny, ktorá žije vo svete, kde ľudia vymysleli lieky na dlhovekosť a deti sú tým pádom nežiaduce. Vychovávajú ich v "ústavoch" aby neskôr mohli slúžiť plnohodnotným. Je to zaujímavý príbeh, na konci však veľmi smutný. A prednedávnom som sa dozvedela, že má aj pokračovanie, takže som na to zvedavá. V každom prípade, knihu Wither si rozhodne nenechám ujsť. :-)

    OdpovedaťOdstrániť