piatok 11. februára 2011

Tretí diel Nesmrteľných a nové obálky

Už som vám hovorila, akí ste všetci úžasní? Nie? Tak aby ste vedeli, vážne ste. Ani si neviete predstaviť, ako ma tešia všetky vaše e-maily a odkazy, ktoré mi posielate, či už sú to "iba" pochvaly, otázky ohľadom kníh alebo výsledky vášho špiónstva medzi vydavateľstvami. A práve za to posledné som vám nevýslovne vďačná.

Včera mi jedna z čitateliek tohto blogu poslala mail, vďaka ktorému vám môžem oznámiť, že tretí diel série Nesmrteľní od Alyson Noelovej bude mať názov Krajina tieňov a vyjde v máji tohto roku. Štvrtý diel je potom pripravovaný na jeseň.

Viem, že nie je vašou povinnosťou písať mi každú informáciu ohľadom kníh, ktorú sa dozviete, a to že to robíte si veľmi cením. Tentokrát sa chcem za novinky o sérii Nesmrteľní poďakovať Luce :)

A aby som v tomto poste mala aj nejaké obrázky, ukážem vám s čím všetkým nedávno prišli naši českí bratia. Myslím, že tentokrát sa im grafika celkom darí :)
 Za tieto informácie zas ďakujem Syki, Adriange a Ivete, ktorá mi poslala obálku Smečky mailom. Vážne, dievčatá, robíte môj život jednoduchším :)






Je možné, že o Leviatanovi som na tomto blogu ešte nič nespomínala, tak ak by vás zaujímalo, kniha je od autora série Ošklivý Scotta Westerfelda a vyjsť by mala v marci (březnu).

No a na záver ešte pre úplnosť pridávam obálku ku slovenskému prekladu Krásni mŕtvi, ktorá je rovnaká ako česká a preto je to mierne trápne ale čo už, nechcem tu žiadnu národnostnú diskrimináciu:



PS: SYKI, SI SUPER DETEKTÍV :D (ona už vie, o čo ide)

3 komentáre:

  1. Do takého skvelého blogu by bolo hriech nenapísať ti dáku novinku keď na ňu prídem :D chvála Juditinmu blogu vďaka ktorému sa moje čítanie stalo ešte intenzívnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. LOOOOOL
    A já jsem si říkala, jestli to sem fakt napíšeš :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luce: No fakt neviem, čo mám na to povedať, uviedla si ma do rozpakov :) ďakujem

    Syki: ako si o mne mohla pochybovať?! :D

    OdpovedaťOdstrániť