nedeľa 30. januára 2011

Niečo na rozptýlenie :)

Ešte chvíľku ostanem pri Nástrojoch smrti. Na fóre asi najväčšieho TMI fanklubu Mundie Moms sa pred nedávnom zastavili postavy z Cassandriných dvoch sérií - Nástroje smrti a Infernal Devices, aby odpovedali na niektoré fanúšikovské otázky.
Pôvodne som myslela, že vám to budem postupne prekladať a posielať, ale dnes som sa poprehrabovala na českej fanstránke Nástrojov Smrti a samozrejme som zistila, že Seesen sa už s touto záležitosťou krásne vyhrala.  Ak budete nasledovať link nižšie, dostanete sa k 76 otázkam (v originále aj preloženým), ktoré boli položené Jacovi, Clary, Magnusovi, Simonovi ale aj Willovi, Jemovi, Tesse a mnohým ďalším postavám a k ich originálnym odpovediam.


POZOR!
Nakoľko sú podľa všetkého odpovede časovo zhodné s tým, kde sa teraz nachádzajú knihy - to znamená TMI - medzi knihou Město ze Skla a knihou City od Fallen Angels, ktorá vychádza 5.4 a Infernal Devices medzi knihou Clockwork Angel a Clockwork Prince, ak ste nečítali všetky doposiaľ vydané knihy, bude to pre vás znamenať OBROVSKÉ SPOILERY v zmysle, že vám to prezradí tú najhlavnejšiu pointu celej série a ešte niečo na vyše. Ja viem že vám je päť čo tu teraz píšem, ale pamätajte moje varovania keď budete neskôr nadávať na to, že už kniha nie je taká zaujímavá ak viete ako skončí :) 

No a teraz keď sme si už všetko pekne vyjasnili a ja som sa zbavila všetkej viny v prípade že si niekto prečíta čo nechcel, môžete sa presunúť na tento odkaz:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára