sobota 15. januára 2011

Neviete prečo...

...som si celý čas myslela, že Drozdajka vychádza 15.1? A začala som sa nad tým zamýšľať až dnes, keď som zistila že je sobota a že je teda dosť malá pravdepodobnosť, že sa bude niečo vydávať?
Tak som si to teda skontrolovala a na môj neskutočný údiv som zistila, že Drozdajka vyšla 11.1.
Najlepšie ( a zároveň najtrápnejšie) na tom je, že som si svoju chybu neuvedomila ani keď som pred pár dňami písala svoj teleshopingový príspevok o výhodnej ponuke na celý komplet 3 dielov Hier o život. Pretože chápete nie? Veď aj predobjednať sa dá...
No proste suma sumárov, ťažko by mi teraz niekto veril, že som kedysi zmaturovala s čistými jedničkami...
Pravdepodobne som urobila chybu niekde pri prepisovaní dátumu na moju stránku a potom sa to už so mnou vlieklo celý čas. Takže sa vám naozaj ospravedlňujem za zavádzajúce informácie, Drozdajku by ste už v tejto dobe mali snáď nájsť v každom kníhkupectve alebo si ju, ako som už spomínala, môžete na stránkach vydavateľstva Ikar objednať spolu s prvými dvoma dielmi za veľmi schopnú cenu :)  Výhodná ponuka ale platí myslím len do 19.1.

Tu je ešte anotácia ku knihe priamo z Martinusu.
Upozorňujem však, že ak ste ešte nečítali prvé dva diely je v nej pre vás pripravených niekoľko spoilerov. 


Ani v záverečnej časti trilógie Hry o život nie je autorka Suzanne Collinsová k svojej hrdinke milosrdná. Naopak, Katniss Everdeenová prežíva najťažšie obdobie svojho života. Hoci z Hier štvrťstoročia ako-tak vyviazla so zdravou kožou a mama so sestrou sú v bezpečí, jej starosti sa ešte neskončili. Sídlo zrovnalo so zemou Dvanásty obvod, zahynuli tisíce ľudí. Katniss pripisuje vinu za ich smrť sebe. Peeta Mellark, jej partner z Hier, zostal v rukách nepriateľov, ktorí ho kruto mučia. Na čelo odboja sa postavil Trinásty obvod, aj keď len donedávna sa o jeho existencii takmer nič nevedelo.

Vojna prináša obete na obidvoch stranách, rozdiely medzi dobrom a zlom sa čoraz viac stierajú. Víťazstvo sa síce prikláňa na stranu rebelov, no koniec je stále v nedohľadne. Krviprelievanie môže zastaviť iba Katniss. Ak chce zachrániť Peetu, zabrániť ďalšiemu mareniu životov, poraziť Sídlo a nenávideného prezidenta Snowa, musí sa znova chopiť roly drozdajky. Opäť zisťuje, že o svojom osude nerozhoduje sama, ale do istej miery sa stáva nástrojom v mocenskom súboji. Ešte stále nevyriešila dilemu, ktorému z dvoch najbližších priateľov patria jej city...

5 komentárov:

  1. Stáva sa, či nie? :) I mne sa už stalo, že som o niečom ľudí i informovala a potom som zistila, že som mala trošku mylné informácie :D Ale na Ikare som si sériu objednala a už ju len vzrušene očakávam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, ja neviem, či už som úplne oslepla, ale mňa to ani netrklo, že tam máš iný dátum o.O Ale môže ťa upokojiť, že ju doteraz všade nemajú, nenašla som ju ani v žilinskom Martinuse, ani v Panta Rhei :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stormy: Závisť, závisť, moja kópia Drozdajky bude moja len pod podmienkou, že mama schváli túto časť rozpočtu. Ale myslím, že som ju na prvých dvoch knihách celkom namotala takže to vyzerá sľubne

    Luu: Myslím, že k tomu netreba bohvieaký komentár. Z toho ako sú Hry o život u nás propagované a ako sa všetci trhajú mať ich v kníhkupectve už od polnoci (ako to bolo s Harrym Potterom) by si jeden myslel, že tie knihy sú nejaký treťotriedny odpad a nie jedna z najčítanejších sérií na svete...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...ja som hlavne zvedavá, koľko ľudí tú sériu "objaví" až sa začne hovoriť o filme...

    OdpovedaťOdstrániť