nedeľa 2. januára 2011

Aby sa nepovedalo

Viem viem, dnes som svoje blogovanie riadne zanedbala ale muselo to byť - v piatok mám skúšku a luxusne v tom plávam, čiže som sa dnes celý deň snažila natlačiť si niečo do hlavy.

No ale aby ste neobišli úplne na sucho, mám pre vás zopár oznamov.

Prvý je ten, že od dnes už môžete hlasovať za vašu najobľúbenejšiu recenziu na Sykinom blogu. Neprosím vás o hlas, budem rada ak si poctivo prečítate všetky recenzie a sami sa rozhodnete, kto si ho zaslúži. Čo ma však veľmi poteší bude, ak si nájdete chvíľku času aby ste zahlasovali. Recenzií nie je až tak veľa a nie sú až tak šialene dlhé, že by ste ich všetky nestihli prečítať za jeden deň. (haha žartujem, nezaberie vám to viac ako pol hodky, nebojte).

Druhá novinka sa týka priamo tohto blogu. Nakoľko ma veľmi bavilo písať môj nedávny článok -TOP 5: Láska až za hrob alias Naj knižný bozk - no na sklonku roka (kedy by sa práve také to zosumarizovanie hodilo) som už bohužiaľ nemala čas robiť ďalšie rebríčky, rozhodla som sa, že z TOP 5 urobím svoju pravidelnú rubriku, kde budem počas celého roka zverejňovať moje knižné naj. Nakoľko Top 5 bude pravý nefalšovaný rebríček, budete mať jednotlivých "účinkujúcich" zoradených vždy od 5. miesta až po 1. Okrem klasických naj knižných hrdiniek, naj sérií, naj knižných hrdinov a pod. by som to rada okoreniť aj o nejaké zaujímavejšie a zvláštnejšie kategórie a preto rada uvítam aj vaše nápady. Napíšte mi, aké TOP 5 by ste si radi prečítali a ja sa to na základe mojich preferencií pokúsim zostaviť :)
Tento odstavec rovno odpovedá aj na Luuinu (ok teraz vôbec neviem, či som ťa správne vyskloňovala ale sama si za to môžeš, že máš taký nick :)) otázku, ktorú mi asi pred piatimi sekundami položila pod svojim článkom takže: Moja bilancia bude trvať celý rok a teda nie, nechystám sa písať jeden veľký zhrňovací článok :)

No a na záver by som vám ešte rada ukázala pomerne nový trailer na knihu Unearthly od Cynthie Hand, ktorú som pred nedávnom recenzovala v anglickom jazyku a ktorá vychádza už o dva dni (teda o deň a niekoľko minút) - 4.1.2010. Musím povedať, že bola naozaj krááásna :)



Zajtra sa už konečne pokúsim zverejniť jednu úžasnú Challenge (výzvu), ktorú sme vymysleli spolu so Syki a Seesen a ktorá by sa vám tiež mohla páčiť. Ale o tom po tom, sľubujem že zajtra si už nájdem trochu viac času, aby som vám mohla vysvetliť o čo ide.

3 komentáre:

  1. xD Ďakujem za odpoveď. Na jednom zahraničnom blogu, ktorý sledujem, bolo toto TOP5 bilancovanie v posledných decembrových dňoch, už tam som si vravela, že je to celkom zaujímavý nápad - vážne som zvedavá, s čím prídeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný trailer a líbí se mi, že je tam uvedený komentář od Richelle, i když je to nejspíš reklamní tah. Ale když vezmu v potaz, že je její komentář i na prvním díle Strange Angels, říkám si, že na to má možná ta Richelle nos :D

    Mě k TOPkám napadají různé věci :D Bych tě asi přehltila. Ale jelikož už toho máš nejspíš načteno víc než já, budeš se v tom líp orientovat. Co třeba: TOP5 podivných konců knihy/knižní série

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Syki: Dobrý nápad, určite časom zrealizujem :)

    OdpovedaťOdstrániť