piatok 24. decembra 2010

Nový výherca Vampire Diaries!

Viem, že je šialené robiť post o 22:30 na Štedrý deň ale stala sa taká neočakávaná vec. Dostala som mail od Natty, výherkyne súťaže o knihu Vampire Diaries, v ktorom mi oznámila, že jej Ježiško dnes doniesol okrem iného aj -áno áno, dobre hádate - Upírske denníky! :) Očividne tieto knihy chcela až tak veľmi, že ju okrem v Ježiška vyslyšalo aj random.org, ale Natty sa rozhodla nebyť lakomá a vzdala sa svojej ceny v prospech niekoho ďalšieho. Takže asi už všetci viete čo z toho vyplýva :) Pred piatimi minútami som vylosovala nového výhercu, ktorým sa tentokrát stáva:

****DINKY****

Blahoželám! :)Nakoľko nikto nečakal, že ešte v blízkej dobe dôjde k vyhlasovaniu ďalšieho výhercu, dinky má čas prihlásiť sa o cenu nie do 48 hodín ale do 5 dní. 

No nič ja sa idem ďalej venovať vianočnému ničnerobeniu :) sia

1 komentár:

  1. Wśród licznych wirtualnych kasyn trudno wybrać godny portal gier, w którym można nie tylko ciekawie spędzić wolny czas, ale także wygrać nagrodę pieniężną. Jednym z tych niezawodnych zasobów jest https://fansportsklep.pl/ gry hazardowe które ma swoje charakterystyczne cechy i zalety. Szeroki wybór automatów, możliwość gry w trybie darmowym oraz wiele sposobów uzupełniania depozytu i wypłaty wygranych środków, a to wciąż niepełna lista głównych zalet kasyna. Aby zapoznać się z pełną gamą możliwości, musisz dokładnie przestudiować oficjalną stronę kasyna.

    OdpovedaťOdstrániť