piatok 5. novembra 2010

Wolfsbane obálka!

Nedávno som sa zmieňovala o knihe Nightshade od Andrei Cremer, ktorá prišla na svet v októbri tohoto roku a už stihla dobiť bestsellerové regály amerických kníhkupectiev.
Kniha nie je v obehu ešte ani mesiac a my sa už máme možnosť pozrieť na úplne novučičkú obálku k druhému dielu s názvom Wolfsbane, ktorý by mal podľa Goodreads v Amerike vyjsť 12.7.2011.

A tu je obálka:


Betrayal, loss, pain, fear. How many trials can love endure and still survive?

Kto sa teší? :) Mne by sa najprv zišlo prečítať Nightshade....

6 komentárov:

  1. Nightshade zní zajímavě, obálka k Wolfsbane vypadá úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Inak vieš, že Ikar kúpil práva na prvý diel? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To si snáď robíš srandu nie? KDE TY NA TIE VECI CHODÍŠ DIEVČA?! Dnes ráno som bola hodinu na knižnom webe a nič som nenašla....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dúfam, že ťa neklepne nad tým, aké školácke to je, ale http://blurredhistory.blogspot.com/ -> Slovak: Ikar *blush* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A podľa snk.sk je predbežný názov Nočný tieň, ale ako poznám tie údaje v tej databáze, nič nie je isté :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. školácke? mňa ani nenapadlo pozrieť si Cremerovej blog :D inak tá snk.sk je parádna stránka od dnes si oficiálne moja bohyňa :D

    OdpovedaťOdstrániť