nedeľa 14. novembra 2010

Viem že som opozdená, ale...

Ešte jedna maličkosť, hlavne pre tých, čo komentujú veľa a účastnia sa diskusií. Už dlho som rozmýšľala, ako sa to robí a konečne ma osvietilo (prepáčte mi, ako budem vyzerať ako "miss obvious").
Ak by ste chceli dostávať mailom všetky prichádzajúce komenty k danému príspevku, stačí sa vám prihlásiť e-mailom na odber. Takto vám vždy, keď niekto odošle komentár príde mail, že sa tak stalo. Budete tak mať prehľad o dianí sa v danej diskusii a nebudete musieť chodiť stále kontrolovať, či niekto napísal niečo nové. Platí to vždy len na tú diskusiu, kde si to zvolíte a tak sa nemusíte báť, že vám do konca života budú chodiť na mail všetky komentáre uverejnené na mojom blogu.
Pokyn na odber nájdete napravo od možnosti zverejniť komentár hneď pod kolonkou na komentáre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára