utorok 23. novembra 2010

VA: Súťažný formulár pre 4. týždeň a tak...

Tak ste sa predsa len dočkali :) Konečne zverejňujem 4. súťažný formulár a s ním aj mal´rekapituláciu minulého týždňa.
V prvom rade sa vám chcem poďakovať za tipy na články, vzala som si od vás veľa nápadov a nasledujúce dni do vydania Last Sacrifice sa to tu budem snažiť trochu oživiť. Nechce sa mi veriť, že už len 13 dní! Viem, že niekomu sa to môže zdať ako večnosť, ale ja čakám už vyše pol roka takže 13 dní je pre mňa úplne nič.

Adrenaline-animal intensity by chelsea_bee

Takže! K tej rekapitulácii. 
Kto chce vedieť, ako dopadlo tímovanie?
6 z ôsmich doteraz odoslaných formulárov uvádzalo DIMITRIHO! Wohooo! Dve dievčatá žerú Christiana. Vlastne si myslím, že je nás viac, čo ho žerieme, ale nedala som vám veľmi na výber, čo? Museli ste niečo zaškrtnúť a ja by som asi tiež zaškrtla Dimitriho, hoci Christian je tiež v určitom slova zmysle môj hero. A Eddie...ten síce nedostal ani jeden oficiálny hlas, ale niektorí ste sa zmienili neskôr, že ste váhali aj medzi ním. Tak dúfam, že je to pre Eddieho aspoň nejaké zadosťučinenie :)
Adrian dostal ZERO. Dimitri ho zvalcoval. Dúfajme, že nie naposledy.

No a tu sú ešte vaše obľúbené scény zo Shadow Kiss alebo inak povedané celá Shadow Kiss osnova

1. Rosine rozhovory so psychiatričkou
2. Rosino prvé zlyhanie pri fingovanom útoku a následný rozhovor s Dimitrim
3. Kabínová predohra v podobe boja medzi Rose a Dimitrim
4. Napadnutie školy Strigoimi a to, ako Dimitri posiela Rose podať správu
5. Rosin a Christianov zásah proti Strigoiom
6. Rose a Christian na hodine varenia
7. Zmlátenie Jessieho
8. súd s Victorom
9. Scéna v lietadle na ceste späť
10. Scény s Masonovým duchom
11. Scéna v kabíne
12. Scéna, keď Lissa konečne pochopila
13. Scéna, keď sa Lissa lúči s Rose
14. Prechádzka Rose a Dimitriho pred protiútokom na Strigoiov, rozprávanie sa o budúcnosti a okamih, keď do toho zatiahli Rosinu matku ("Ty za to stojíš, to mi ver")
15. Scéna pri ktorej sa Rose rozčúlila, že nedostala na starosť Lissu

Takže, ehm, vidím, že trojka sa vám páčila :D

Ešte nesmiem zabudnúť povedať, že tentokrát boli všetky odpovede na otázku správne! Pôvodne som myslela, že teraz znovu trochu pritvrdím ale nakoniec som v Blood Promise nenašla nič také vydumané, z čoho by sa dala vytvoriť zákerácka otázka a tak by to nemalo byť nič ťažké. Doslovná odpoveď na otázku však nie je v knihe uvedená, treba si to znovu vyrátať na základe informácií, ktoré vám boli poskytnuté. Tak veľa šťastia, aby ste získali 5 bodov :)
Nový formulár je zatiaľ najstručnejší zo všetkých, pretože o chvíľu budeme mať "VA awards" a tam si rozoberieme obľúbené postavy, páry, scény a pod.

Ok, tu je teda spomínaný formulár, tí, čo ešte nemáte vyplnené predchádzajúce nezabudnite tak učiniť do 29.11.


Rose Hathaway by Ginny1991

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára