pondelok 8. novembra 2010

VA: Súťažný formulár pre 2. týždeň + moje kecy

Tááák a máme tu nový týždeň, a keďže diskusiu som otvorila už v sobotu, dnes mi stačí poslať len Súťažný formulár pre 2. týždeň.
Najprv si ale trochu zhrnieme, čo vzišlo z prvého formulára.

Takže prv odpoviem na otázku, ktorú som dostala dávnejšie a síce, prečo musíte odosielať ďalšie formuláre, keď už ste jeden poslali. Odpoveď je jednoduchá: Nemusíte. Vypĺňanie týždenných formulárov je narozdiel od vstupného formulára nepovinné a robíte to len pre seba, aby ste si nahrali nejaké body. Môžem vám na ukážku prezradiť, na základe akého princípu vyberiem výhercu, aby ste mali lepšiu predstavu o tom, ako vám pomôžu nazbierané body.

Na konci súťaže vás všetkých zoradím do stĺpca podľa času, v akom ste odoslali Vstupný formulár. Prvý bude ten, kto odoslal Formulár najskôr a tak ďalej až po toho, kto ho odoslal najneskôr a bude posledný na spodku stĺpca. To či ste na vrchu alebo na spodku nie je vôbec podstatné a nijako to neovplyvňuje šance na výhru. Čo ich ovplyvňuje je počet bodov, ktorý ste počas trvania súťaže nazbierali.
Uvediem príklad: Rose nazbierala 4 body, Dimitri 3 (nazbieral by aj viac ale chcel nechať vyhrať Rose), Lissa 1, Christian nazbieral 4 body (lebo on sa s Rose musí vždy doťahovať) a Adrian sa nezúčastnil, pretože mal inú zábavu (alky párty). Konečný zoznam by teda vyzeral nasledovne:

1.Rose
2.Rose
3.Rose
4.Rose
5.Dimitri
6.Dimitri
7.Dimitri
8.Lissa
9.Christian
10.Christian
11.Christian
12.Christian

Ja potom pôjdem na stránku random.org a nechám si náhodne vygenerovať jedno číslo od 1 do 12. Dajme tomu, že mi padne číslo 11 a teda víťazom sa stane Christian. (Ktorý by sa tešil ako malé dieťa že porazil Rose, ale cenu by aj tak neskôr dal Lisse)
No tak dúfam, že sa to dalo pochopiť:)

Poslušne som si prešla všetky vaše najobľúbenejšie scény a musím vám povedať: wow. Myslela som si, že každý napíše najznámejšiu scénu 1. dielu čo je bezpochyby Dimitriho a Rosina "začarovaná" scéna ale vaše odpovede ma úplne prekvapili. Bolo to ak čítať celú knihu odznova :D
Tak sa pozrite, čo všetko ste napísali:

1.Prvé stretnutie Rose a Dimitriho
2.Keď Rose vliezla Lisse do hlavy a pozorovala prvé rozhovory Lissy s Christianom
3.Rosin ostrý jazyk v rozhovoroch s Kirovou
4.Všetky Rosine interakcie s Masonom
5.Rose/Dimitri action :)
6.To, ako Dimitri vysvetľuje Kirovej že sa zdržali, lebo na neho Rose „zaútočila“ (následne po Rose/Dimitri action)
7.Záverečný boj Rose vz. Natalie
8.Keď sa Rose na tréningu zúfalo snaží zastihnúť Dimitriho nepripraveného
9.Rozhovor Rose s Dimitrim po tom, čo ju Dimitri načapal s Jessiem
10. Rozhovor Rose a Dimitriho v ošetrovni po Rosinom páde na lavičke

Človek až rozmýšľa, ako sme sa všetci dokázali zhodnúť na Benovi Barnesovi :)

Nakoľko som povedala, že odpovede na týždenné otázky zverejním až na konci súťaže, zhrniem to aspoň stručne. Z doposiaľ 10tich prijatých formulárov bolo 5 odpovedí správnych, 4 nesprávne a jedna z vás sa zdržala odpovede. Ok, priznávam, bol to mierny chyták, ale inak by to už nebola sranda :)

V hlasovaní či súťaž môže skončiť ako bolo pôvodne ohlásené, alebo potrebujete týždeň naviac uviedol viac než jeden človek, že by prijal predĺženie súťaže. Môj mozog je ešte vždy v štádiu vymýšľania najschodnejšieho riešenia a tak mi prosím dajte ešte trochu času. Kedy súťaž skončí a ako to bude prebiehať dám vedieť včas ale momentálne vážne netuším, ako to vymyslieť. Po dočítaní Spirit Bound sa začnú rozoberať teórie, prídu ankety a iné veci, ktoré som nemohla kvôli spoilerom uverejňovať skôr, takže sa nebojím, že dva týždne komentovania namiesto jedného bude príliš. Trochu mám ale strach robiť všetko na poslednú chvíľu, aby nedošlo k nejakým problémom. Budeme to však asi musieť risknúť. Čo vy na to? Nejaké nápady?

Keďže tento príspevok nadobúda nevídaných rozmerov, budem sa to snažiť urýchliť. Ešte však musím odpovedať na jednu vašu otázku a tá bola, či si máte pri spočítavaní bodov na konci formulára zarátať aj body za odpoveď na týždennú otázku, aj keď neviete, či je správna. Odpoveď je: Áno. Všetky body vám spočítavam vždy ešte raz ja a v prípade nesprávnej odpovede body odčítam. Dôvod, prečo chcem aby ste si body spočítavali je ten, že niekedy sa stane, že urobím pri počítaní chybu a mohli by ste tak prísť zbytočne o bod. Ak mi po sčítaní nesedí počet bodov s vašim uvedeným číslom, sčítam to ešte raz aby som vedela, kto urobil chybu. Jediné, čo nekontrolujem je, či ste komentovali všade, kde ste to uviedli. Túto záležitosť skontrolujem až u víťaza, inak by som sa zbláznila.

Veľké ospravedlnenie za dĺžku príspevku, viem že ste naštvaní, že musíte toľko čítať ale pamätajte, že ste to aspoň nemuseli písať. Prisahám, že tie čiarky raz budú moja smrť...
Ešte vám chcem poďakovať za všetky pozitívne ohlasy a som rada, že sa to tak rozbehlo, vôbec som nečakala takú účasť a aktivitu :)A nezabudnite, posledný mesiac odpočítavania sa začal a tie najlepšie veci vás ešte len čakajú!

No a samozrejme som skoro zabudla na ten formulár *búchanie si dlaňou o čelo*:

11 komentárov:

  1. "Rose nazbierala 4 body, Dimitri 3 (nazbieral by aj viac ale chcel nechať vyhrať Rose), Lissa 1, Christian nazbieral 4 body (lebo on sa s Rose musí vždy doťahovať) a Adrian sa nezúčastnil, pretože mal inú zábavu (alky párty).
    a teda víťazom sa stane Christian. (Ktorý by sa tešil ako malé dieťa že porazil Rose, ale cenu by aj tak neskôr dal Lisse)"
    dievča zabíjaš:DDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Darjaille - teba tento post (zrejme) aspoň nezastihol uprostred triedy plnej ľudí, ktorí sa na teba nezačali dívať ako na zmyslov zbavenú, keď si (pre nich) úplne bezdôvodne nevybuchla do strrrrašného smiechu xDDDDDD A ešte ako som to čítala na mobile, kde sa nezmestia všetky riadky, a vždy, keď som posunula obrazovku, videla niečo nové... xDDDD Koniec xDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ehm, som rada, že moja fanfic mala úspech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To bylo geniální - nechtěla bys napsat dva-a-půltý díl s názvem "Jak soutěžili na Last Sacrifice párty"? Já bych si to koupila :D
    P.S. Teď mi došel ten chyták, cítím se jako prvotřídní debil, já to fakt četla!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa zase cítim ako prvotriedny debil teraz, lebo nikde neviem nájsť odpoveď na tohtoknižnú otázku... :D Zdržiavam sa asi odpovede :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si robte srandu! Fakt je to taká ťažká otázka? Lebo zatiaľ to tak vyzerá....a dala by som vám nápovedu ale nebolo by to fér voči tým, čo to už odoslali...a okrem toho musíte si tie 3 body nejako zaslúžiť takže chápete, že som nemohla dať otázku "Ako sa volá Rosina životná láska?" Nechcem byť mrcha takže ak to bude tentokrát s vašimi odpoveďami príliš tragické, tretia otázka budé stelesnený primitivizmus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...tak som sa dnes zamyslela... napísala som v tom formulári v tej otázke na obľúbenú scénu aspoň jedinú, ktorá sa netýkala Rose a Dimitriho? xDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Luu: No, you crazy Rose/Dimitri junkie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A! Teraz som to čekla a máš tam Masonovu smrť. Ak nemyslíš tu scénu, čo sa odohrala po jeho smrti keď si Dimitri prišiel pre Rose tak sa to dá rátať medzi Rose/Dimitri negatívne. Ale mám pocit, že si asi mala na mysli presne tú scénu, čo? :D
    Uhm...prečo máš vlastne Masonovu smrť medzi najobľúbenejšími scénami?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mala som podozrenie, že to skôr či neskôr vyjde najavo... :D :D :D
    Nemyslím úplne to *krup* Masonovho krku... :D Skôr to potom, tie Rosine zúfalé náreky, keď si odpratala Strigoiov a ostala sama s jeho telom (ešte skôr, než prišiel Dimitri) - to bola podľa mňa jedna super silne emotívna pamätaniahodná scéna :P

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Luu: úplne súhlasím (ale musíš uznať, že to znie divne keď povieme že naša najobľúbenejšia scéna bola Masonova smrť:))
    Každopádne, keď som to minule čítala, hovorila som si že je to asi najreálnejšie oplakávanie mŕtveho, aké som kedy videla v YA literatúre. Pretože keď ti zomrie niekto extrémne blízky pred očami, prvé čo urobíš tak nezačneš roniť krokodílie slzy alebo prisahať pomstu a pod. Prvé čo urobíš je, že upadneš do šoku. A ten Rosin šok...ešte teraz keď o tom píšem tak mám z neho zimomriavky. Keď si vezmeš, Rose takmer úplne rozdielne reagovala na Masonovu a Dimitriho smrť, pričom je nám úplne jasné, koho milovala viac. Všetko je ale o situácii a Richelle to vystihla dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť