sobota 13. novembra 2010

VA: Shadow Kiss vo svete (+súťaž-update)

V prvom rade vám chcem oznámiť, že som sa rozhodla ponechať dátum uzatvorenia súťaže na 29.11, tak ako bolo pôvodne oznámené. Výherkyňu vylosujem hneď po skončení súťaže a vymedzujem si istý čas na skontrolovanie všetkých náležitostí pred tým, než sa jej meno objaví na tomto blogu a zašlem jej výherný mail. Malo by sa to však udiať najneskôr do 1.12 aby sa kniha stihla objednať a objednávka spracovať načas.
ALE! 
Aby som nebola nespravodlivá voči tým, ktorí si môžu knihu prečítať až po jej vydaní v češtine(29.11), body za diskusiu a výroky k 5.dielu sa vám nebudú počítať a rovnako nebudete odpovedať ani na týždňovú otázku (alebo si vymyslím len nejakú takú rekreačnú:)). V týždni 22.-28. si však ešte budete mať možnosť nahrabať body nejakým iným spôsobom tak, aby ste mali šancu všetci. Po skončení súťaže (29.11) začína týždeň venovaný Last Sacrifice, kedy už v diskusiách nebudú platiť vôbec žiadne zásady spoilerovania a voľne sa budete môcť baviť o vašich hypotézach a pod. (v tej dobe ešte budú vždy vychádzať rôzne teasery takže bude o čom). Inak sa o LS môžete baviť aj teraz na predom určených miestach, ktorým je momentálne TENTO ČLÁNOK.
Last Sacrifice párty končí až v deň vydania Last Sacrifice, nie uzatvorením súťaže. Viem, že potom už budete mať menšiu motiváciu na komentovanie ale ja verím, že ani teraz to nerobíte výhradne kvôli bodom :)

Ok, to by sme mali. Teraz mi ešte ostáva poslať jeden týždenný článok na ktorý ste si už asi zvykli a tým sú zahraničné OBÁLKY. Ak niekto našiel ešte nejaké iné a chcel by sa o ne s nami podeliť hoďte to do komentov a ja ich neskôr doplním.
Takže pozrite si rôzne obálky k 3. dielu VA série, Shadow Kiss:

Americká



Bulharská



Dánska



Grécka



Nemecká


Portugalská


Ruská



Švédska



Turecká

13 komentárov:

  1. Nemôžem si pomôcť... :D Na tej poslednej sa NEDÁ nesmiať :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D Človek sa niekedy čuduje, prečo vo svete nečíta viac ľudí Vampire Academy...a niekedy aj nie.
    Zaujímalo by ma, kto je ten mladý muž za tou "nežnou" blondínou. Podľa všetkého by to mal byť Christian. Či?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Turecko je vtipné :D
    Jinak ta americká u mě vede :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Proč mi to připadá že na tu Tureckou se snaží nacpat kopii Edwarda? a Christiny Aguileri:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak, tentokrát je jasná najlepšia americká. Človeka by ostatné odstrašili :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konečně mě přešel smích z turecké a můžu se vyjádřit :D
    Tentokrát taky držím s americkou. Z těch dalších ještě ujde řecká, ale dál nekomentuju..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ježiš :D máte pravdu, turecká je opravdu jak kopie filmového Edwarda :)
    Jinak, souhlasím, že jediná, co ujde je americká a možná maličko ruská.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najhoršia je podľa mňa Švédska (nevovorím, že Turecká jej neťahá na krk ;)) - tá dievčinka vyzerá, akoby mala žltačku v pokročilom infekčnom štádiu...
    No a najlepšia sa mi zdá Dánska a musím povedať, že aj na Bulharkej niečo je... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa napríklad dánska tiež páči, ale čo má preboha spoločné so Shadow Kiss? Ja tých tvorcov obálok niekedy proste nepochopím...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uff tak toto bola pre mňa poriadna pálka. U mňa vedie jednoznačne americká aj na bulharskej čosi je ale vážne som nepochopila portugalskú čo má to okno spoločne s VA? Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vo všeobecnosti sa mi celkom páčia nemecké obálky, no ani jedna z nich nepôsobí ako obálka k VA, ale skôr ku príbehu o nejakej gothic slečne :D V tomto prípade ale plne stojím na strane originálu, i keď mám radšej tú pôvodnú verziu, ktorá bola použitá u českého prekladu. Aspoň raz na nej bol niekto iný než Rose :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hua, tak pokud jde o SK tak se dá koukat jen na americkou obálku... pokud jde o Turecko - wtf! naprostý souhlas t inssomnií ;-)

    OdpovedaťOdstrániť