nedeľa 28. novembra 2010

VA: Pre tých, čo súťažia

Tak som rozmýšľala a rozmýšľala a aj keď mi je tak trochu proti srsti zas a znovu upravovať pravidlá, myslela som, že v tomto prípade by ste mohli byť za...
Nechcem na nikoho tlačiť a samozrejme oficiálne je uzávierka súťaže stále do zajtra do polnoci, ale nakoľko po vylosovaní výhercu ešte strávim nejaký čas kontrolou, či výherca, alebo skôr výherkyňa komentovala všade, kde uviedla že komentovala (nieže by som bola až taká pošahaná neurotička, ale pravidlá sú pravidlá - hoci zajtra sa určite za ne budem mať chuť vyfackať) a teda v prípade, že uzatvorím súťaž až o polnoci tak si to všetko budem musieť nechať na ďalší deň a aj to až na večer, nakoľko som takmer celý utorok na praxi v nemocnici.
Čo sa tu snažím povedať (a veľmi mi to nejde) je, že ak náhodou zajtra večer dorazia všetky formuláre od všetkých súťažiacich (myslím, že vás je momentálne 10) tak uzatvorím súťaž skôr a výhercu oznámim ešte v ten večer (resp. niečo po polnoci).
Preto vás chcem poprosiť, ak budete hotoví - t.j ak budete mať odoslané všetko čo ste chceli mať odoslané, napíšte mi koment k tomuto príspevku že sa tak stalo. Tiež sú ešte niektoré dievčatá, ktoré začali súťažiť ale dlho som o nich nepočula tak ak si to náhodou čítate a nemáte záujem ďalej súťažiť alebo vám stačí doteraz nahraný počet bodov tiež mi prosím dajte vedieť, aby sme sa vami zbytočne nečakali ok?
Zoe mi písala, že nemá čas ďalej čítať a že prenecháva miesto na výhru niekomu aktívnejšiemu, za čo jej (určite aj vo vašom mene) ďakujem.
To je zatiaľ ohľadom VA všetko, nezabudnite sa tu zajtra ráno zastaviť po ďalšiu teaserovú vetu a pravdepodobne by sa niekedy počas dňa mala na nete objaviť aj prvá kapitola LS tak akonáhle sa tak stane (a budem pri notebooku), hneď na ňu pošlem link.

14 komentárov:

  1. Tak jo, vše hotové :)
    A jestli jsem se přepočítala o nějaký ten bod, tak je mi to líto, ale matika nikdy nebyla mou silnou stránkou :D myslím si, že ne, ale kdyby něco, tak to vážně není schválně :)
    Jinak, už se těším na první kapču a budu během dne taky kontrolovat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím, nerobte si starosti so spočítavaním bodov, nebudem robiť veľkú vedu z toho, ak ste niekde urobili chybu. Skôr by som sa čudovala, keby ste za ten čas nikde chybu neurobili.
    Všetko je ok, no stress :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no mám všetko hotové práve som vyplnila posledný formulár už druhý dnes. páčia sa mi niktoré knížky ktoré maž v kolonke moje recenzie dúram že by som sa na teba mohla obrátiť keby potrbujem nejakú recenziu do školy?? Ale najviac sa mi páčila tvoja recenzia na Kimberly Derting: The Body Finder normálne som sa rozhodla že keď ju konečne nájdem niekde v e-knihách tak si ju prečítam. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak pokiaľ sa všetko, čo som odosielala aj odoslalo, tak by som s tým mala byť hotová :) A tiež by som sa ti chcela poďakovať za to, že si túto súťaž usporiadala, nech už totiž vyhrá ktokoľvek, nebude ma mrzieť, že som sa zúčastnila, pretože som vďaka tomu mala možnosť konečne niekomu povedať svoj názor na VA, čo ma nehorázne teší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Snáď hotovo :) Tiež ďakujem za všetkú prácu, ktorú si si s týmto všetkým dala, všetky tie články a diskusie... :) Bolo to úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si taky myslím, že mám hotovo.
    Jenom si úplně moc nejsem jestá, jestli jsem poslala dotazník č.4? Teda - pamatuju si, že jsem ho vyplňovala..ale jestli jsem ho dotáhla do konce a odeslala? :D
    Jestli ne, kopni do mě prosím. Jestli ano, všechno to výše kromě první věty ignoruj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Seesen: Dobre že sa pýtaš, pretože 4. formulár mi od teba nedorazil. Tak to skús vyplniť ešte raz, dúfam že si ešte pamätáš, čo si písala a keď nie, nejako to už len odflákni ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. OK, takže pokus č.2: teď už vážně mám hotovo, jestli ne tak mě zastřelte..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to tam :) A vôbec nezdržuješ, uzávierka je zajtra o polnoci, na nikoho nerobím nátlaky, nemusíte vôbec stresovať ak to nestihnete skôr než o polnoci. Knihu je vždy čas objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež myslím, že mám všetko splnené.. i keď si už vôbec nepamätám, čo za dotazníky som posielala:D Hádam, že budú všetky. A Judit, ohromné vďaka za (ako dlho sme "sa hrali"?) super mesiac s VA a s vami ľudia^^

    OdpovedaťOdstrániť
  11. taky hlásím hotovo ;-), odesláno ;-)
    ještě jednou děkuju za tento skvělý nápad... opravdu jsem se pobavila ;-)
    pokud bude nějaká nesrovnalost v bodech (což se stát klidně může - nikdo nejsme neomilní) předem se omlouvám ;-)

    btw doufám, že praxe v nemocnici proběhla bezproblémově ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak snad poctivě hotovo a splněno:)
    Nejspíš takový štěstí mít nebudu,abych vyhrála,ale za pokus to stojí:)Díky za možnost:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No vec sa má takto.
    Všetky máte hotové to čo máte mať hotové, akurát neviem, čo je s babou s nickom Ajušká.Rose Dlho som od nej nič nepočula a teda neviem či čakať alebo čo. Dám tomu ešte nejaký čas ale pravdepodobne uzatvorím súťaž tak, aby som vyhlásila výhercu ešte dnes. Idem vám zatiaľ aspoň priebežne pozrátavať body.

    OdpovedaťOdstrániť