nedeľa 14. novembra 2010

VA: LISSA DRAGOMIR TEASER TRAILER!

POZOR, NASLEDUJÚCE VIDEO OBSAHUJE OBROVSKÝ SPOILER PRE TÝCH, ČO NEČÍTALI SPIRIT BOUND (SPOUTÁNI MAGIÍ)!!!

Nezabudnite: Každý obrázok je návnada, každé slovo možnosť...



Možno si hovoríte, že na tom videu nie je nič zvláštne. Tak sa ešte raz pozrite na obrázok lesa do pravého horného rohu...
*UPDATE Predtým sa mi omylom podarilo seknúť pravý horný roh tak, že ho nebolo vidieť takže ak ste si pozerali video v dopoludňajších hodinách a nič nezbadali, teraz by ste to tam už mali vidieť :)

(Komentáre k tomuto príspevku majú povolené spoilery, preto si ich zobrazujte, len ak máte prečítané všetky doterajšie diely)

16 komentárov:

  1. He?
    NEchápem. Je jasné, že Lissa to nebola (Rose by to vedela). Ale ako čo znamená ten les a postava? Nechápem vobec.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takže... taky naprosto nechápu a v tom rohu nic nevidím, asi jsem totální trotl :D :D Nebo to je tím, že jsem před chvílí vstávala... A taky si myslím, že Lissa to nebyla.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Darjaille: Ja neviem tiež...snažím sa snažím, ale nič ma nenapadá. Niekto by im asi mal napísať do vydavateľstva, že to čo nám posielajú nie sú teasery ale nezmyselná sada obrázkov a slov.
    Syki: nechoď až úplne do rohu ale trochu nižšie. Je tam čierna postava.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, tak possibilita, že je heir, znamená, že je možné, že jej súrodenec bude starší (teda, že bude dediť titul)?
    Tie zelené oči ma viac presviedčajú, že jej sestra bude Jill:D
    Ale tomu lesu furt nemôžem prísť na kĺb.. ale myslím, že stále je to lepšie, ako Christian teaser :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som teda bola radšej, keby bol Lissin súrodenec starší, potom by to aspoň nevyzeralo, že jej otec musel ultimátne podvádzať jej matku. Myslím si však, že Lissina sestra je Jill a Lissa je teda prvá kandidátka na trón.
    Vyzerá to totiž tak, že Richelle nás pripravuje na Lissu ako kráľovnú (napríklad ten prvý rozhovor, čo mala s Tatianou v Shadow Kiss bol hodný kráľovnej) a ak by bol dedič Adrian, tak by to znamenalo že alebo zomrie alebo sa vzdá trónu (pretože ja ho na konci knihy rozhodne nevidím ako kráľa).
    Opravte ma, ak niekde splietam nezmysly, už je to dávno čo som čítala Blood Promise a Spirit Bound...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aha! Až teraz som si všimla. Syki máš pravdu, na tom videu nebolo vidieť žiadnu postavu pretože bolo seknuté z kraja. Už som to opravila a ospravedlňujem sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach konečně mám dočteno *fanfáry* a můžu se přidat ke tvoření konspiračních teorií (i když co se týče mého čtení, královnu zabili teprve před pár hodinami)
    1) Bože můj, proč by Lisa nebo Christian vraždili královnu a chtěli to hodit na Rose? Něco mi uniklo? (A na Christiana mi nesahejte, mám ráda jeho hlášky)
    2) Mě taky napadlo že tím sourozencem bude Jill! (Bylo by to docela poetické, kdyby Lissa žárlila na vlastní sestru) Nicméně jsem přesvědčená že to bude sestra, nevím proč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vážně je to postava? Není to třeba jenom kmen..?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nicole: tiež ma to napadlo. alebo ak je to postava tak si ju možno ani nevšimli tí, čo robili trailer :) a my si tu nad tým lámeme hlavu...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No, konečně jsem se té tajemné postavy dočkala :D :D :D

    Já si furt říkám, že královnu mohl v podstatě zabít kdokoliv... ani to nemusí být žádná z již známých postav. Samozřejmě že to Lissa ani Christian nebyli, Tasha mi na to taky nesedí... rodiče Adriana... no nevím.

    A jestli je Jill sestra Lissy, to mě ani nenapadlo... zatím.

    Chtěla bych vám doporučit, abyste si přečetli povídku Sunshine od Richelle v povídkové knize Kisses From Hell. Byla publikována v srpnu a řekla bych, že ta povídka může mít co do činění s celou VA sérií... jelikož se tam píše o mládí Erica Dragomira... A to přece nemůže být náhoda, no ne?

    Na zbytek knížky kašlete, stojí za prd, což ostatně píšu i ve své review, která vyjde příští týden :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. editujem svoj koment z 18:01 lebo som zistila, že som dala spoiler hneď na začiatok a zobrazilo sa to na lište medzi "najnovšími komentármi" :) Tak to vidíte, tak vás tu všetkých buzerujem a nakoniec to ešte budem ja, kto pokazí prekvapenie...Ach jaj takže tu je môj príspevok ešte raz:

    Seesen vitaj! :D
    Čo sa týka Lissinho súrodenca, mňa ani nenapadol Adrian až kým to ľudia po internete nezačali rozoberať...kráľovnú samozrejme nazabil ani christian ani Lissa, neviem prečo vôbec strácajú čas takým hlúpym zavádzaním. Ja mám podozrenie na Tashu alebo Adrianových rodičov. Tiež nepredpokladám, že by to bol Ambrose aj keď som veeeľmi zvedavá, čo bude jeho poslaním v celej sérii...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kto tatianu zabil netuším, nad Lissinym súrodencom som sa ešte nezamýšľala, ale že Lissa bude (jedného dňa) ďalšia kráľovná si myslím od SK, konkrétne od tej veštby :P

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Luu mě teď přivedla na naprosto ďábelskou myšlenku s tou věštbou. Všichni víme, co vědma řekla Dimitrimu, že ztratí to na čem mu nejvíce záleží a že by si toho měl užít, dokud to má.
    ALE, to že se jedná o Dimitriho duši, to si vydedukovala sama Rose, nikdo neříká, že si to vyložila správně. Co když mu opravdu více záleží na Rose než na vlastní duši? U něj by mě to ani nepřekvapovalo, (nevěřím že ji už nemiluje). Užít si své vlastní duše, dokud ji má, to je přeci trochu krkolomné. Navíc ji získal zpátky. To by znamenalo, že mu opravdu předpověděla, že (navždycky?) přijde o Rose.
    Věřte, že nic si nepřeju víc, aby D. skončil s R., ale takhle by to dávalo zvrácený smysl!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nieeeeeeeee. Tvoja teória dáva príliš veľký zmysel....príliš :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja mám z tých troch veštieb dojem, že tá pre Lissu bola tak... viac do budúcnosti, kiežto pre Rose a Dimitriho len tak "krátkodobo", a ich veštby sa už naplnili - koniec koncov, Rose má už novú :P Teda, asi to ničím nepodložím, ale zanechalo to vo mne taký dojem...

    OdpovedaťOdstrániť