štvrtok 18. novembra 2010

VA: Cast your Christian!

Viete, čo je najlepšie na Lisse? Áno, Christian.
Tak si ho poďme pekne obsadiť.

Kvetnatý opis Christiana z Wikipedie:

"Tall with black hair and winter blue eyes"

Drahý Christian, my všetci Ti vďačíme za to, že pre nás robíš Lissu znesiteľnejšou. Dúfame, že vaše deti budú po Tebe. Aspoň chlapci.


Autori obrázkov vyššie sú: irisrose13, may12324, chelsea_bee

A toto je môj Christian Ozera v prevedení Toma Sturidga:

Christian by EverHatake





Na Tomovi sa mi páči, že nie je klasický "pretty boy", čo vlastne u Christiana ani nikdy spomenuté nebolo a má v sebe niečo rebelské. Hej, a má jeden z najkrajších nosov, aké som kedy videla.
A ako vyzerá váš Mr. Ozera?

Tak a ja idem spať. Je pol druhej v noci a ja som práve predviedla heroický výkon, keď som za necelú  hodinu a pol napísala a naplánovala na zajtrajšie (pre vás už dnešné) zverejnenie 4 príspevky. Ešte dnes popoludní očakávajte bonusovú 3-bodovú otázku pre toho, kto na ňu odpovie ako prvý. Nepoviem vám na kedy som nastavila jej zverejnenie, ale bude to v najbližších piatich hodinách :) Ak teda dobre počítam, mám v tom trochu časový chaoz...Tak to už je naozaj všetko odo mňa. Zatiaľ

16 komentárov:

  1. Moja voľba je Gaspard Ulliel. Nie preto, že by mi nejako osvietene sedel na Christiana (podľa mňa sú všetci často opakovaní rovnakí xD) ale preto, že Gaspard (L)(L)(L)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne osobne tiež viac sedí Gaspard, i keď ho ja osobne nemám príliš v láske (čo je dosť divné vzhľadom k tomu, že Christiana zbožňujem :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa vzhľadovo Gaspard páči určite viac ale mám ho už zafixovaného ako Jema z Clockwork Angel. Christian sa mi celkovo hľadal najťažšie, pretože ho mám v hlave vytvoreného takmer bez akejkoľvek žijúcej šablóny, ale Tom má k nemu asi najbližšie...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak už jsem myslím někde tady psala, Gaspard je prostě perfektní na Christiana, i když. Teď už možná moc starý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem všemi deseti pro Gasparda. A vůbec to není tím že mám pro něj slabost O:) (Ehm ehm...a pro Christiana taky samozřejmě)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem pro Gaspara,ale kdyby nebyl Rick Malambri na tuhle roli moc starej,tak bych ho brala všema deseti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gaspar sa mi páči ale našla som jednu fotku ktora je moja úplná predstava Christiana. Je to fotka na ktorej je James Marsden. Tiež sa mi páčili niektoré fotky, na ktorých bol James Franco škoda len že nemá správny vek. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Och Gaspard... si úžasný..., ale Tom Sturidg je pre mňa v mojej hlave viac Christianovský :)
    I keď ten v mojej hlave je taký ich mix a ešte niečo (neviem čo) :)
    Oooo mňamkovia... Keby moje šerco nepatrilo Dimitrimu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. páni, člověk je chvíli v zahraničí a tady je to zahlceno aktuálkama :-D
    okay, takže pozdě ale přece přidávám mou verzi Christiana:
    "Chace Crawford" a to ikdyž to není černovlasý modroočka :-D ale nedávno jsem měla tu smůlu, že jsem procházel kolem TV zrovna ve chvíli, kdy se sestra dívala na Eragona - a takový "Garrett Hedlund" mi v ten moment připadal jako takový možný Chritian :-D
    ( http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/Garrett_Hedlund_482144.jpg )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Leca: fuu, akože Garretta som už dlho nevidela... je "interesting" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kde hral Garrett? Hrozne mi je povedomý...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no veď v Eragonovi - toho "odpadlíka", čo sa k ním potom pridal...
    a keby náhodou ;) http://www.imdb.com/name/nm1330560/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Čóóó? Skade si vzala informáciu, moja dlhoročná priateľka, že som niekedy videla Eragona?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aha... hm... :D
    sú tam chrumkovia a Jeremy Irons - to je celá jeho hodnota - asi...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Chudák Jeremy, ako si ho bezcitne odkategorizovala od chrumkov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. :D tak to je jasné, že to nie je tá istá kategória... on je v sieni zrelých sexsymbolov, prosím ťa s chrumkami sa zahadzovať ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť