sobota 20. novembra 2010

VA: Adrianov Trailer!

Je 7 hodín ráno a za niekoľko minút odchádzam na víkend preč. Problém je, že ľudia, čo majú zverejniť Adrianov trailer majú nejaké technické problémy a tak to asi nestihnem uploadnuť kým odídem. Posielam vám aspoň link, kde by ste ho dnes mali určite nájsť.
Neviem, či bude obsahovať spoilery alebo nie takže radšej to neriskujte, ak nemáte dočítaný Spirit Bound. No nič, ja musím ísť, tak sa majte krásne a nebojte, naprogramovala som na automatické odosielanie niekoľko príspevkov, takže blog sa bude aktualizovať aj keď tu nebudem :)
Pekný víkend!
PS: Že vraj 9 dní, kým vyjde 1. kapitola Last Sacrifice :) Osobne sa to nechystám čítať, ale niekoho to možno poteší...

link: http://www.facebook.com/PenguinParanormal

3 komentáre:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=hzMyL7Z__hg
    Na tom linku jsem to nenašla, to až na youtube :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pochybujem že by královnú zabil Adrian ale nič nieje vylúčené. Teším sa na Last Sacrifice ale počkám na knihu, veď keby si prečítam prvú už by som to asi nevydržala. Je strašné ako dlho to trvá ked mám prečítané už vštky diely a čakám kým vydajú ďalší. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja zase z tej hlavnej päťky vidím Adriana ako najpravdepodobnejšieho... všimnite si v tom traileri to ALIBI, hm? :D Prišiel ku Rose až po vražde... voľný prístup do jej izby počítam že mal... je zranený, lebo si uvedomil, že Rose stále miluje Dimitriho... :D A zo všetkých sa mi zdal pre jej obhajovanie činorodý najmenej :D Moja teória: na konci LS Adrian trimunfálne odvisne (pardon, Adrianovci :)) a Rose bude voľná pre Dimitriho, juchú :D

    Každopádne, neprekvapilo by ma, keby vysvitnú dve veci - že miešanie sa Rose do tých vecí o Lissinom otcovi (a to, že dala Adrianovi vedieť, ak bol vrah) má nejaký súvis s tou vraždou, a že ten strážnik, ktorý Adriana videl, bol niekym o-compulsovaný :P

    Judit, definitívne po všetkých traileroch potrebujeme spoilerovú diskusiu o všetkých pre a proti, tento komentár bol skrátený asi na 1/6, aby som sa udržala len pri Adrianovi :D

    OdpovedaťOdstrániť