nedeľa 28. novembra 2010

Niekoľko noviniek ohľadom série Nesmrteľní

  1.  Záverečný diel série od Alyson Noelovej - predstavte si prosím nad písmenom e dve bodky- bude mať názov Everlasting (neviem, prečo som si myslela, že Night Star bola posledná kniha)
  2. Pre lepší prehľad, v tomto momente je vydaných 5 kníh (Evermore-Navždy,vydané aj SK a ČR, Blue Moon-Modrý mesiac, Shadowland, Dark Flame, Night Star)
  3. Vydavateľstvo Argo potvrdilo, že v Čechách plánuje vydať celú sériu. A my sa len modlíme, aby to nebola séria hrozných obálok...
  4. Alyson momentálne pracuje na novej sérii s názvom Soul Seekers, ktorá pravdepodobne vyjde niekedy v roku 2012. Príbeh sa bude odohrávať v Novom Mexiku
  5. Fanúšikovia dostanú šancu vidieť Ever a Damena na obrazovkách či už v podobe filmu alebo seriálu. Viac informácii sa dozvieme o pár dní (a vy sa to dozviete keď si ja spomeniem že som sa to mala dozvedieť a vyhľadám to. Ak by som na to zabudla pripomeňte mi)
  6. Veľmi vás rozčuľuje, že všade píšem toľko zátvoriek? Lebo keď hej tak aj tak v tom budem pokračovať...

10 komentárov:

  1. Čítala som, že Argo plánuje vydať v Čechách celú sériu :P (môžeš si to tam pridať, ak chceš :P)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To si teda myslím, že plánujú! Aká by to bola sprostosť, ak by vydali len tú jednu. Jedine že by sa tak hanbili za tú obálku, že už by so sériou radšej nechceli mať nič spoločné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. xD Inak ma udivuje, že nejako veľa názorov na tú knihu zatiaľ nie je (vynímam nás, čo sme to už čítali v angličtine), teda, umieram túžbou prečítať si nejakú domácu recenziu, a jediná, ktorú som našla, je taká prehnane pozitívna a ničnehovoriaca, až mám pocit, že sme s autorkou nečítali tú istú knihu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ono v Čechách to asi vďaka dizajnu veľa ľudí nekupuje a na slovensku na knihy nemáme prachy :D Ale ja by som prijala nejakú schopnú recenziu (vyníma tvojej), ak by to znamenalo, že ju nemusím robiť ja a nemusím tu knihu čítať znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. (...séria hrozných obálok... :D Pátrala som po tom dizajnérovi - meno mám, ale iné práce som nenašla :D Neviem, či je to dobre, alebo zle, no som zvedavá, či bude mať nová kniha vlastný, alebo originálny obal... xD)

    Echm, radšej ako opätovnému čítaniu odporúčam venovať sa niečomu dobudúcna... :D Tam vonku sú určite tony sérií, ktoré stoja za pozornosť viac, než Evermore :D

    Ale ak sa ktokoľvek iný cítite na recenzovanie a niečo spáchate, buďte takí milí, a podeľte sa s odkazom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oni vážně filmují už všechno :D
    Stejně si řekneme, že knížka byla lepší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hádam som ťa zátvorkami nenakazila ja! xD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a neviete náhodou kedy vyjde tretie pokračovanie v SK abo CZ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzana: zatiaľ neviem, ale nakoľko v amerike už bola 3. kniha vydaná pred rokom, nemyslím si že to bude trvať veľmi dlho. Predpokladám niekedy na jar ale ak zistím niečo viac tak dám určite vedieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť