piatok 19. novembra 2010

Naše vlastné "VA Awards"


No čaute. Niektorí z vás sa vyjadrili, že by ste radi videli aj medzi sebou, komu sa aká scéna v danom dieli najviac páčila, kto je tím Dimitri, Adrian a pod. Ja som si aj myslela, že by vás to mohlo zaujímať a preto som už hneď od začiatku aspoň zverejňovala súhrn vašich obľúbených scien. Teraz som sa rozhodla, že spolu vytvoríme akýsi "dotazník" ktorý bude pozostávať zo všelijakých otázok a ktoré si v poslednom týždni čítania pekne skopírujete do komentárov, doplníte odpovede a pošlete. Nechápete čo? Ani ja by som nechápala, keby som tomu nechápala už od začiatku. Tak teda poporiadku:

Ja teraz napíšem pár bodov, akýchsi otázok na tému VA, ktoré sa budú zhruba týkať najmä preferencií a každý si ich bude môcť vyplniť. Lenže ich nepošle len mne ako tomu bolo doteraz so vstupnými formulármi, ale odošle to ako komentár k príspevku, ktorý uverejním neskôr. Každý si to vyplní podľa seba a svojich preferencií a teda všetky odpovede budú jedinečné a radosť čítať :)
Čo potrebujem teraz od vás je, aby ste mi pomohli vymyslieť, čo by ste od ostatných chceli vedieť. Nechajte sa inšpirovať otázkami, ktoré som už stihla vymyslieť ja:

1. Najobľúbenejší diel
3. Najsmutnejší diel
4. Najobľúbenejšia scéna z celej série
5. Najsrdcervúcejšia scéna z celej série
6. Najzamilovanejšia scéna z celej série
7. Najkrajší Rose/Dimitri moment
8. Najkrajší Lissa/Christian moment
9. Najkrajší Rose/Adrian moment
10. Najvtipnejšia scéna
11. Najnenávidenejšia postava
12. Najobľúbenejšia vedľajšia postava (mimo Rose, Dimitriho, Adriana, Lissy a Christiana )
13. Postava, ktorá podľa vás prešla najväčšou zmenou
14. Čo bude podľa vás "last sacrifice" a kto ho urobí?
15. Pár, ktorý zatiaľ neexistuje ale chceli by ste aby existoval

Tak to sú len nejaké tipy, čokoľvek vás napadne, napíšte to do komentov. Otázky sa môžu týkať všetkého, nakoľko ich začneme vypĺňať až posledný týždeň, ale prosím myslíte na to, že teraz komentáre uvidí každý, takže sa vyhýbajte otázkam, ktoré by prezrádzali dej neskorší než Shadow Kiss. Tie tam samozrejme môžu byť tiež ale doplníme ich neskôr ok?
NEPOSIELAJTE odpovede na otázky teraz! Nebojte sa, všetko bude, momentálne však ešte len prebieha zber nápadov.

Ak by ste ešte stále nechápali, o čom tu točím, normálne sa opýtajte, ja mám pocit že mám dnes v hlave úplný blok (najprv som napríklad namiesto slova blok napísala blog úplne jak keby nič.) a nedokážem si usporiadať myšlienkové pochody. Nielenže píšem ale aj hovorím ako úplný blbec, s prehodeným slovosledom a divnými slovesnými tvarmi. A keď si pomyslím, že dnes musím napísať ešte niekoľko príspevkov a nastaviť na samoodosielanie lebo cez víkend nie som doma, tak mi je do plaču.  Aspoň takýto pekný obrázok vám posielam:

Vampire Academy by roughsketcho

4 komentáre:

  1. Myslím, že som to dostatočne pochopila, ale momentálne mám akúsi vygumovanú hlavu a nič ma nenapadá... Možno by tam mohol byť aj Rose/Christian moment :D Na tie som zaťažená :D Alebo všeobecne najobľúbenejšia postava, najšokujúcejšia scéna (:D) alebo obľúbený záver knihy...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prihováram sa za najšokojúcejšiu scénu, respektíve niečo v zmysle naj WTF moment O:D A možno aj za niečo ako najdramatickejšiu... jedno slovo mi na to nestačí, proste scéna sedím-ako-na-ihlách-a-hryziem-nechty-jedna-radosť :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WTF moment napadol aj mňa! Len som si nebola istá, či to bude mať dostatočný ohlas :D
    ďakujem dievčatá, všetko čo ste spomenuli tam pridávam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Najobľúbenejší diel: Shadow Kiss (duh!)
    3. Najsmutnejší diel: Blood Promise
    4. Najobľúbenejšia scéna: to se nedá, když vyloučím ty, co zmiňuju v jiných bodech, tak třeba ještě konfrontace R. a L. na konci SK
    5. Najsrdcervúcejšia scéna: R. a D. na mostě v BP
    6. Najzamilovanejšia scéna: post-chatkové scény v SK
    7. R/D moment: jejich bojování v chatce (teď opravdu myslím bojování :D)
    8. L/Ch moment: v SB když Ch. učil L. bojovat
    9. R/A moment: SB, "best non-sex ever"
    10. Najvtipnejšia scéna: v prvním díle, veřejné čtení Rosina vzkazu pro Lissu ve třídě :D
    11. Najnenávidenejšia postava: Tatiana
    12. Najobľúbenejšia vedľajšia postava: Sydney!
    13. největší změna postavy: zrovna teď D. ale nemyslím, že by mu to zůstalo, tudíž mu na paty šlape Adrian.
    14. "last sacrifice" něco co udělá Rose. Bojím se bojím, že se bude týkat D. :(
    15. neexistující pár: Sydney a Adrian, no nebyli by roztomilí? Tedy, pokud zůstane R. s D.
    16.WTF moment: v BP, když je R. vězněna u D. a ten se vrátí z "krmení" a R. mu z koutku úst otírá krev, to bylo docela dost švihnuté!

    Uf, to byla fuška! beztak jsem někde popletla díl, fakt se mi to plete :D

    OdpovedaťOdstrániť