sobota 27. novembra 2010

Miesto pre Súťažný formulár na 5. týždeň

Keďže v pondelok večer končí súťaž o Last Sacrifice a musím brať ohľad na to, že potrebujete vyplniť ešte minimálne jeden súťažný formulár, rozhodla som sa zverejniť ho už dnes aby ste mali aspoň 2 plné dni na to, aby ste si dali všetky záležitosti doporiadku.
Na to, aby som vytvorila formulár si potrebujem nájsť trochu viac času, takže to bude asi až ku večeru, ale uverejním ho v tomto poste takže si to tu potom príďte skontrolovať.
Tiež vám chcem oznámiť, že okrem nových teaserov alebo iných prípadných noviniek týkajúcich sa LS už do pondelka nezverejním žiaden iný VA článok. Potrebujem si dať trochu pauzu a urobiť si čas na sčítavanie bodov a okrem toho, myslím že momentálne je tu toho na stránke až až.

Stále sú aktívne najmä tieto diskusie:

VA awards
Cast your Adrian!
Dimitri Belikov Teaser Trailer
Diskusia VA#5
LS teasery
Teórie o konci VA

Najmä by som chcela upozorniť na ten posledný príspevok, kde je niekoľko skvelých a veľmi podrobných hypotéz a teórií, ktoré by vás mohli zaujímať.
Nazebudnite, že Last Sacrifice párty pokračuje až do vydania knihy a teda po vyhlásení výhercu znovu uverejním niekoľko VA článkov.
Viem, že tentokrát som neuverejnila príspevok so zahraničnými obálkami Spirit Bound a keďže som ich ani veľa nenašla bolo by zbytočné robiť o nich samostatný post, ale možno potom neskôr aspoň tak by the way ukážem, čo som našla.
Zatiaľ je to všetko, čas do vyhlásenia výsledkov si môžete krátiť komentovaním alebo sa môžete ísť vonku guľovať, hlavne sa sem ešte vráťte :)
Prajem krásny zvyšok víkendu!

*UPDATE
Tu je posledný súťažný formulár. Ako som sľúbila, je konštruovaný tak, že tí čo ešte nečítali Spirit Bound nestratia na ostatných ani jeden bod. Jeho vyplnením si teda veľmi neprilepšíte, ale aj zopár bodov sa ráta, takže až tak úplne zbytočný určite nie je.


7 komentárov:

  1. jen jsem chtěla poděkovat za tento kvělý nápad ;-)
    je rozhodně fajn, pokecat si o VA s tolika lidma...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ďakujem za všetky pozitívne ohlasy!
    Ste super a keby sa dalo a nebolo by to tak náročné na údržbu, robila by som takéto akcie non-stop ale dúfam, že niekedy by sme si mohli znovu urobiť nejaké to spoločné čítanie v zmysle prečítame, rozoberieme lebo je to skvelý pocit, mať sa o tom s kým baviť. Na jednej strane je fajn, že každý číta niečo iné a potom to odporučí ostatným (stávam sa závislá na Goodreads a špehjem na ňom minimálne 5krát do dňa:D) ale raz za čas by nebolo od veci zosynchronizovať sa, čo poviete?
    Och a ďakujem za prichádzajúce nápady na hudbu. Rozmýšľam že my, čo počúvame pri čítaní music (čo určite nie každý) by sme si mohli zozbierať verejne nejaké tie pesničky keď nastane chvíľa čítania LS.
    Tiež mám celkom fajn zbierku trailerovej a soundtrackovej hudby a celkovo z toho čo posielate usudzujem, že máme podobný vkus (Muse zatiaľ jednoznačne vedie) takže uvidíme budúci týždeň koľko bude času...ja len že nad tým zatiaľ uvažujem :)
    Och Bože, zasa tie moje monštruózne komenty, idem radšej čítať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Judit: Taky jsem závislačka Goodreads, jenže i na tomhle blogu. Myslím, že ti tady dělám největěší návštěvnost, jelikož sem chodím špehovat a okukovat komentáře hodněkrát denně :)
    Taky ti chci poděkovat za tuhle akci, vážně neznám moc lidí, co VA čtou (dobře, žádného :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já se musím přidat, byla to bezvadná akce, celé moje čtení téhle série dostalo úplně nový rozměr, když jsem ji takhle četla "online" a podle rozvrhu (skoro :D), hledala své ohlíbené hlášky, přemýšlela nad oblíbenými scénami... ale hlavně že jsem vždycky měla s kým to probrat a kde se vyjádřit :)
    Jsem pro další podobnou akci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu je super že som našla ludí čo tiež čítaju VA pretože skoro žiadnych nepoznam a tu to bolo jednoducho super. Tiž rada pri čítani počúvam hudbu a Muse je fakto super. Len škoda že u nás nieje žiaden sneh. :( Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kikus: klidně bych si to s tebou vyměnila, hele :D

    OdpovedaťOdstrániť