piatok 19. novembra 2010

Harry Potter and Deathly Hallows je tu!

Včera bol do slovenských a českých kín oficiálne uvedený siedmy diel Harryho Pottera (alebo aspoň jeho polovica) s názvom Harry Potter and Deathly Hallows (Harry Potter a Dary Smrti). Prvé kritiky ho označujú za zatiaľ najlepší zo všetkých HP filmov a musím povedať, že mňa rozhodne nesklamal.
Bolo neuveriteľné sledovať, ako veľmi sa všetci herci od začiatku filmovania zmenili a to nielen čo sa týka vzhľadu ale určite aj skúsenosťami. Herecké výkony Emmy, Daniela a Ruperta sa zlepšujú s každým dielom a nepochybujem, že do natáčania tentokrát vložili naozaj všetko. Napriek tomu ešte vždy čakám na diel, ktorý mi vezme dych a nenechá spať minimálne tri noci po. David Yates dokázal, že umí a ja do neho vkladám všetku svoju dôveru, že finále HP  šialenstva v lete bude v rovnako veľkom štýle ako bolo finále knižnej série. Chcela by som pochváliť dabing, ktorý sa tentokrát naozaj podaril a napriek tomu, že vo všeobecnosti sa mi dvíha krvný tlak z dabovaných filmov, u Harryho Pottera ma to prvýkrát po dlhej dobe vôbec netrápilo.

A mimochodom, milujem Rona.

A čo vy? Boli ste už v kine? Ak áno, aký je váš názor na film? Spokojní, sklamaní? Čakali ste viac alebo vás Harry Potter príjemne prekvapil? Dajte nám vedieť!

12 komentárov:

  1. Já jdu v sobotu :D A pak dám sáhodlouze vědět :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bohvie, kedy to príde sem... :D Snáď v decembri, možno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Luu: Ty kde bývaš počúvaj? že to nikde naokolo nedávajú...Nie ste niečo ako Amishovia však nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sme považskobystričano-hornomoštenania :D Teda technicky to je to isté xDD Najbližšie to dávajú v Žiline (37km) a v Trenčíne (49km) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, mám lepší nápad, ako to povedať - bývam na dedine, kde sme do minulého leta nemali ani krčmu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Luu: Ja mám rovnaký problém, k nám Potter príde možno tak o dva mesiace :D A predpokladám, že sa naňho do kina aj tak nedostanem, ale budem preto robiť všetko :D A páči sa mi, že to hodnotíte kladne, dáva mi to nádej, že sa to bude páčiť aj mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miška: ja dúfam, že sa nakoniec vôbec dostanem do sály... :D Ako to tu poznám, zase budú len 3-4 premietania a koniec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zdvihnúť ma zo sedátka ma nezdvihol. A pri Dumbledorovej hrobke som hádzala popcorn (nemala byť sklenená?!) Ale inak, fakt super ^^
    Dabing mi tento krát tiež vôbec nevadil, teda až na pár príliš afektovaných Hermioniných a Ronových replík.
    Samozrejme, na knihu (ktorá bola podľa mňa veľdielom najvyššieho kalibru) nemá. Ale konečne raz sa jej filmári držali a pridali humor, ktorý konečne nebol trápny:) Ak by som to hodnotila hviezdičkami, tak takých 7,5 z 10 má určite. A to päťke by som dala tak dve :D

    Luu, ja som tiež cestovala do PP (tak 30 km) ale stálo to za to:) Síce to, že som totálne zbabrala písomku z matiky nie, ale...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jaaaa idem na Harryho v nedeľu a tešííím sa jak šalená! A hádaj čo!! Idem na titulkovanééého!!! Ha! Vo Veľkom Špalíču dávajú aj aj :D

    Ron - resp. Rupert Grint je DO-KO-NA-LÝ!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No jo, premiéru v Česku jsem si nemohla nechat ujít! Hned, jak jsem si mohla objednat lístky, udělala jsem to. Jinak Ron je perfektní "A zkusil jste už deštník?", na dabing jsem fakticky nemohla, to by mi úplně zničilo zážitek. Jinak, jsem asi barbar, ale sedmička kniha mě moc nebavila (hlavně ty části, kdy jenom bloudili a nic nenacházeli), ale film byl v pohodě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tradáááááááá! videla som Harryho! V povodnom znení!!!
    Užasné! Fakt som bola nadšená :)

    SPOILER
    Iba Dobyho mi bolo ľúto a vyronila som za neho jednu slzičku.
    A ten scizák (scizovací efekt - Brecht) s Twilightom - super! :D neviem, či to bolo postrehnuteľné v dabingu, ale krásne to vypichli ;)
    KONIEC SPOILERA

    Samozrejme Ron úžasný...
    Celkovo tam bolo veľa chvíľ, kedy ma zamrazilo.
    Tak som sa bála, že budem sklamaná (čo sa mi stalo pri šestke), ale nie...
    Proste nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ako to, že si videla Pottera v pôvodnom????!!! Kde si? už si išla do Ameriky bezo mňa???

    OdpovedaťOdstrániť