sobota 20. novembra 2010

Čo dobrého vyšlo

Kersten Hamilton - Tyger Tyger


Najlepšiej kamarátke Teagan Wylltsonovej, Abby, sa sníva, že Teagan prenasledujú hrôzostrašné príšery - goblini (škriatkovia), meniči podôb a stvorenia nevýslovnej krásy ale s nepredstaviteľnou krutosťou. Abby vždy napadájú samé nezmysly, takže Teagan sa nejako zvlášť nestrachuje. Jej život nie je v ohrození. Náhodou, je dokonalý. Je na ceste k získaniu štipendia, má úžasný job. Je sútredená na školu, prácu a svoju budúcnosť. Žiadni chlapci, žiadne srdcabôle, žiadne problémy.


Až kým na scénu neprichádza Finn Mac Cumhaill. Finn je tiež tak trochu na strane nadpozemsky krásnych ľudí. Má parádny prízvuk a úsmev, pri ktorom sa vám podlamujú kolená. A alebo je šialený, alebo máta Abby v snoch, pretože tiež splieta o škriatkoch. A tiež ešte o tom, že je TEN Mac Cumhaill,ktorého osudom je bojovať proti všetkým goblinom. Teagan vie niečo málo o bojovaní. Čo je fajn, pretože Abby mala tentokrát pravdu.


Goblini prichádzajú.

Tak túto knihu som zaryte odignorovala vždy, keď som na ňu na nejakom blog narazila. Lebo sa mi nepáčila obálka (čo vlastne doteraz nechápem, na tej obálke nevidím nič zlé). Potom som to už nemohla vydržať, lebo všade mi ju doslova otrieskavali o hlavu a prečítala som si jednu recenziu. A potom ešte jednu. A ľudia, že vraj je to dooosť dobré. Škoda len, že mám momentálne na pláne prečítať 8 kníh, urobiť do školy dve seminárky a absolvovať aspoň jeden predtermín čo sa skúšok týka.
Kniha vyšla nedávno, t.j 15.11.2010, takže vám nič nebráni v tom, aby ste si ju prečítali :) (možno tak akurát fakt, že ju nedostať v žiadnom slovenskom ani českom kníhkupectve)

Inak dnes mi došla zásielka z Ameriky, moja výhra zo začiatku novembra - dve knihy od Jennifer Echols ktoré som si doslova vymodlila:

táto Going Too Far

a táto Forget You

(pre viac info o knihe kliknite na obrázok)

Pustím sa do nich hneď, ako budem mať trochu času. Čiže tak koncom roka. 2012. Potom vám dám vedieť, či stoja za to. (ale ja viem, že budú lebo som ich hrozne chcela)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára