pondelok 15. novembra 2010

Chcete súťaž? Či čo?

Chápem, že som vás v poslednej dobe trochu zanedbávala kvôli mojej práve prebiehajúcej Last Sacrifice Párty. Verte mi, snažím sa aktualizovať všetko, nie len VA články, no niekedy to proste nejde. Najmä ak s vami vydavateľstvá vôbec nespolupracujú, neodpovedajú vám na vaše maily ohľadom kníh a celkovo vám dlabú...Ak by som vedela niečo nové, už dávno by som sa o tom zmienila, na to môžete vziať jed.
Druhá vec je však, že som trochu začala flákať písanie recenzií, za čo sa úprimne hanbím. Preto už čoskoro môžete očakávať jednu na knihu TWENTY BOY SUMMER od spisovateľky Sarah Ockler. A neskôr recenziu na VÝNIMOČNÚ od Kristin Cashore (áno, ja robím všetko pospiatočky). Konečne som si totiž kúpila slovenský preklad tejto knihy vrámci podporovania našej ekonomiky a neviem sa dočkať kedy budem mať čas napísať recenziu. (Ehm, dobre no vlastne som si ju nekúpila ja ale môj priateľ, ktorý urobil tú chybu, že ma odparkoval v kníhkupectve kým on išiel zháňať hodinky a keď sa vrátil, odmietala som opustiť predajňu bez Výnimočnej :))

No ale čo je hlavné a prečo píšem je, aby som vám dala vedieť, že som v súťaži vyhrala knihu. Dobre dobre, toto ešte stále nie je to hlavné, lebo šak koho to zaujíma, čo som vyhrala. Pre vás je však dôležité to, že narozdiel od mojich doterajších výhier, ktorých by som sa nevzdala za nič na svete, tentokrát som vyhrala niečo, čo som nikdy neplánovala čítať a bez čoho sa moja knižnica zaobíde. Nakoľko je kniha veľmi populárna nielen v Amerike ale aj na Slovensku a v Českej republike, myslela som si, že by z nej možno mohol mať radosť niekto z vás. Kniha bude v anglickom jazyku a pravdepodobne nie úplne nová (neviem, ešte som ju nevidela) nakoľko tieto knihy väčšinou bývajú najprv prečítané a zrecenzované autorom blogu, na ktorom sa súťaž usporaduváva ale zatiaľ som nikdy nedostala knihu v zlom stave, takže snáď to tentokrát nebude prvýkrát.
Súťaž nezačne skôr, než uzatvorím túto prebiehajúcu, to znamená až niekedy začiatkom decembra ale už teraz vám môžem povedať, že výherca bude vylosovaný na Štedrý deň :) Pravidlá nebudú absolútne komplikované a súťaže sa bude môcť zúčastniť hocikto žijúci na Slovensku alebo v Čechách.
No a čo sa týka názvu knihy, ten si zatiaľ nechám pre seba ale môžem vám povedať, že je to prvá časť veeeľmi populárnej série, podľa ktorej bol dokonca nakrútený aj seriál. No. Tak som tomu dala. Teraz už určite viete, o akú knihu sa jedná :)

6 komentárov:

  1. Aj som sa začala tešiť... ale tou poslednou vetou si to krásne zaklincovala :D Inak gratulujem ku Výnimočnej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám takový pocit, že možná i vím, o jakou knihu se jedná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já vím kterou! Všimla jsem si tvého jména, když jsem si projížděla svůj Google výpis :) a fakt že jsi to byla ty. Ale chápu tvoje rozpaky, taky "to" nemám na "to read pile" ale tak třeba někomu uděláš na Vánoce radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Seesen: Ale všimla si si? Ak som bola na piatom mieste, znamená to, že som bola vytiahnutá ako prvá? A znamená to, že ak by neboli bonusové ceny, tak by som vyhrala 5 dielov VA? Prosím, povedz mi, že to tak nie je lebo si nie som istá, či by som s tým pocitom ďalej dokázala žiť :D

    A súhlasím s vami Luu, Seesen, pre mňa to tiež nie je nič, kvôli čomu by som skákala po strop od radosti ale myslím si, že veľa ľudí by za knihu vraždilo tak snáď si nájde pekný nový domov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji k výhře ;-)
    Ehm, tak nějak sdílím stejný názor - přečetla jsem první díl a už nikdy víc(!!!)... jasně nejhořší kniha s vampire tématikou...
    Pokud jde o seriál - díky scénaristům, kteří zřejmě sami neví, kam se bude děj seriálu odvíjet, mě to taky nikterak neoslovilo, koukám na to jen kvůli jisté postavě :-D
    (teda pokud nejsem totálně mimo mísu a bavím se o stejné knize a seriálu jako vy)

    OdpovedaťOdstrániť