streda 10. novembra 2010

Cast your Lissa!

Tak a je čas obsadiť do filmovej úlohy ďalšiu postavu Vampírskej Akadémie. A keďže sme ju kvôli mojej nedočkavosti minulý týždeň preskočili, dávam jej priestor tentokrát.
Áno, áno, dámy a páni, Vasilisa Dragomir prichádza na scénu :)

Opis Lissy z Wikipédie:

"Beautiful, with long, platinum blond hair and jade green eyes."

Dnes tu nebudem uvádzať najčastejšie spomínané herečky, ktoré by sa podľa fanúšikov dokonale hodili na Vasillisu, ale počkám si radšej na vaše nápady.
Ak vám to však nebude prekážať, ukážem vám aspoň moju Lissu, ktorou je pre mňa bez pochyby Laura Ramsey. Laura má totiž to, čo už takmer žiadne hollywoodske blondínky nemajú: zachovaný ešte aspoň aký-taký výraz nevinnosti a skromnosti. Tiež si myslím, že vyzerá trochu ako taká princeznička a aj keď neviem, koľko má rokov (a úprimne, nechce sa mi to momentálne ani zisťovať), myslím si, že by s menšími úpravami Lissu stvárniť zvládla.
A tu je niekoľko jej fotografií:






Tak, a čo vaše Lissy? Koho by ste navrhovali? V prípade, že niekto pred vami uverejní váš tip a nemáte už žiaden iný, nemusíte si robiť starosti  a nasilu uvádzať ešte nejakú inú herečku, bod vám zarátam aj keď sa budete opakovať:) Maximálne ak sa vám bude chcieť, môžete nám poslať link na nejakú ďalšiu fotografiu vašej favoritky.

12 komentárov:

  1. tak, tentokrát si sa zase trafila^^
    Laura je moje number one od kedy som videla tento http://www.youtube.com/watch?v=vIfiCLeAZX4 úžasný fan-trailer. Neskutočne sa mi na ňu hodí, viem si ju predstaviť aj v drahých šatách, aj zakrvavenú, so žiletkou na zápästiach.
    V podstate žiadnu inú ako náhradu nemám, úprimne sa mi na Lissu nikto okrem Laury nehodil. Ale tá zase IMHO sedí perfektne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. >_< ...vôôôôbec nemám už týždeň triumfálne odložené v PC fotky Laury Ramsey ako dokonalej Lissy... :D

    http://img441.imageshack.us/img441/2029/lauraramsey.jpg
    http://img99.imageshack.us/img99/6663/laurainthecovenantlaura.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhlasím myslím že je to dokonalá blondýnka a aj pleť má dosť bledej farby. Kikus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak pokiaľ ide o Liss, ja mám v hlave predovšetkým obrázok herečky Elisabeth Harnois. Ibaže tá už je fakt stará na to, aby ju obsadili do takejto roly. No medzi mladšími herečkami som nenašla nikoho, kto by mi dostatočne sedel na Lissu :D

    http://www.tapety.24on.pl/wallpapers/data/media/290/elisabeth_Harnois_j3.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ááá už to mám! už viem, prečo som vtedy dávnejšie písala, že mi pri prvom čítaní prišli Lissa s Rose ako niečo viac než kamarátky. Ja som si totiž čítala anglickú synopsiu pred tým, než som vzala knihy do ruky a tam je presne tá veta, ktorá je vo videu od Darjaille: "Rose and Lissa become emeshed in forbidden romance" . Tak som si to trochu zle vysvetlila :)To len tak bokom off topic.

    Inak, dole pod Last Sacrifice countdownom napravo máte zoznam vždy posledných 6 komentov, pre lepšiu orientáciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Myslím, že k favoritkám patří Taylor Momsen (http://entertainment.ofwnow.com/wp-content/uploads/2010/05/Taylor-Momsen2.jpg), ale mně se líbí ta vaše Laura. Perfektní je třetí fotka - úplná Lissa! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Leca: Teď jsem se na ní kouknula a nevypadá tak špatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laura i Elisabet jsou určitě nejlepší,ale upřímně nevím která by mi tam pasovala víc.Každá má něco do sebe.Škoda,že je nejde nakombinovat:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Výnimočne mi Laura vôôôbec na Lisu nesedí...
    A výnimočne je Lissa v mojej hlave absolútne neidentická s nikým, koho som zatiaľ videla :)
    Ani Elisabet sa úplne nepribližuje tejto predstave, ale s týmito fotkami si to aj viem nejako dosadiť, keby som veľmi chcela...

    http://www.mywallpapers.org/wallpapers/18/1824/thumb/200_Elisabeth_Harnois-009.jpg
    http://extremecatholic.blogspot.com/images/elisabeth-harnois.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky mě napadla Taylor Momsen, i když je těžké najít nějakou její "nevinnou" fotku.
    Laura neí špatná, spíš než Elisabeth.
    Já bych si jako Lisu dovedla představit AnnaSophia Robb (radši neskloňuju) : 1 2 3

    OdpovedaťOdstrániť