streda 8. septembra 2010

Keď sa číta do rána bieleho...

Tak! Môj vytúžený Mockingjay konečne pred dvoma dňami dorazil spolu s ďalším vytúženým Clockwork Angel. Trvalo mi necelý 1 deň, kým som prečítala knihu, na ktorú som sa tešila viac ako 1 rok...
Nakoľko som čítanie Mockingjay pretiahla do skorých ranných hodín ( 5:45), keďže od strany 100 už som jednoducho nenašla miesto, kde som to dokázala hoci len na pár hodín prerušiť, som teraz mierne mimo. Postupne znovu nadobúdam schopnosť rozmýšľať a tak som si načrtla recenziu, ktorú som zmazala a znovu napísala a znovu zmazala. Nedokážem opísať knihu, ktorá bola príšerná aj úžasná zároveň. Nedokážem ani len posúdiť, či ma koniec neskutočne sklamal alebo potešil tak, ako ešte žiaden iný. Už ste niekedy čítali knihu, ktorá s vami ostala ešte niekoľko dní po prečítaní? Že ste o nej museli rozmýšľať aj keď ste jedli, pozerali TV alebo sedeli v škole? Ja som takúto čítala včera. 
Budem sa snažiť poslať sem recenziu čo najskôr, pravdepodobne to rovno spojím aj s nejakými informáciami o predchádzajúcich dvoch dieloch (Hry o život, Skúška ohňom) pre tých, ktorí to ešte nečítali. Majte so mnou prosím trochu strpenia v prípade, ak by to ešte nebolo zajtra.
Zatiaľ prikladám niekoľko krásnych fan-artov :)


tento je osobne môj obľúbený:)

2 komentáre:

  1. Galériu autorky toho posledného obrázku sledujem už dlho, to dievča kreslí úžasné fanarty... :)

    Rozhodne sa teším na recenziu, články o Hunger Games na domácej pôde kruto chýbajú :D Ja som po dočítaní Mockingjay vyslovene nevedela, čo napísať, mám z tej časti veľmi protichodné pocity... potrebujem si ju nutne prečítať ešte aspoň raz, aby som si ich ujasnila... Chystám sa po vydaní prekladu znova prečítať celú trilógiu - dúfam, že nevymyslia žiaden podraz a ten diel naozaj nazvú Drozdajka, ako titul sa mi to veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som včera dobehla k mame s knižným katalógom a drzo zakrúžkovala ktoré knihy chcem na Vianoce - Hry o život a Skúška ohňom :)Písala som do vydavateľstva, kedy plánujú vydať 3. knihu tak snáď mi odpíšu. Keď tak, potom to tu zverejním :)Názov Drozdajka sa mi tiež veľmi páči!

    OdpovedaťOdstrániť